
HARMAN România extinde cel mai mare centru de dezvoltare auto din București și recrutează 20 de programatori în echipa de Telematică
27 Noiembrie 2019
BizLawyerÎntr-o industrie care mizează din ce în ce mai mult pe mobilitate și conectivitate, HARMAN trece la nivelul următor, și lucrează deja la proiecte care, odată cu implementarea pe scară largă a tehnologiilor 5G, vor face tranziția către mașinile autonome.
HARMAN International, lider global în tehnologia connected car, caută 20 de români alături de care să schimbe viitorul industriei auto. În România, HARMAN are o echipă de 400 de angajați și își continuă trend-ul ascendent de 30% din ultimii 2 ani, în materie de recrutări. În echipa de Telematică, programatorii HARMAN România construiesc ecosistemul connected car pentru cei mai mari producători de automobile din lume. Companiile Mercedes și BMW au implementat sistemul de Telematică realizat în România, iar tehnologia 5G va duce proiectele HARMAN cu un pas mai aproape de mașinile autonome.
În echipa de Telematică din România lucrează acum peste 80 de angajați, cu profile de programare preponderent, dar și de testare și integrare, care dezvoltă softurile noii generații de automobile. Telematica este tehnologia ce permite interacțiunea automobilului cu toate dispozitivele conectate, de la unitățile smart home, la sistemele de monitorizare a traficului. Astfel, mașina poate fi controlată de la distanță, doar cu ajutorul telefonului mobil sau al tabletei, iar scenarii care acum câțiva ani păreau de domeniul filmelor SF, au devenit în zilele noastre cât se poate de adevărate.
În echipa de Telematică din România lucrează acum peste 80 de angajați, cu profile de programare preponderent, dar și de testare și integrare, care dezvoltă softurile noii generații de automobile. Telematica este tehnologia ce permite interacțiunea automobilului cu toate dispozitivele conectate, de la unitățile smart home, la sistemele de monitorizare a traficului. Astfel, mașina poate fi controlată de la distanță, doar cu ajutorul telefonului mobil sau al tabletei, iar scenarii care acum câțiva ani păreau de domeniul filmelor SF, au devenit în zilele noastre cât se poate de adevărate.
Conceptul Connected Car este aplicabil în contexte multiple din viața reală a utilizatorilor, de exemplu în situațiile în care, în caz de accident, tehnologia telematics detectează dacă sunt pasageri în mașină și declanșează un apel de urgență (eCall), specific regiunii respective, furnizând informațiile necesare intervenției rapide a serviciilor de salvare.
„HARMAN are planuri ambițioase în România. Divizia de telematică este una foarte importantă pentru noi și reprezintă nucleul conceptului de connected car care, odată cu adoptarea pe scară largă a tehnologiei 5G, va duce la apariția mașinilor autonome. Ne dorim să atragem oameni pasionați de industria auto care vor să-și pună amprenta asupra noii generații de vehicule, să dezvoltăm împreună soluții de top, pe o piață cu un potențial uriaș”, a declarat Alexandru Moțoc, Managing Director Harman România.
Printre soluțiile dezvoltate de HARMAN în România se numără sistemele MBUX pentru Mercedes, MGU pentru BWM, funcțiile de Remote Online Services, cât și funcțiile de apelare în caz de urgență. Programatorii HARMAN lucrează pe cele mai noi modele de automobile, majoritatea fiind mașini care nu au fost încă lansate pe piață. În plus, unul dintre cele mai mari avantaje pentru developeri este acela că pot testa chiar ei mașinile pe care sunt implementate programele la care lucrează și, astfel, obțin o perspectivă de ansamblu asupra felului în care munca lor contribuie la dezvoltarea companiei.
HARMAN este prezentă în România din anul 2012, iar piața locală este una importantă, mai ales în contextul în care industria auto este cea mai puternică din sectorul economic românesc. În 2018, aceasta a înregistrat cel mai mare avans din ultimii șapte ani, având o contribuție de 14% la PIB-ul României.
Într-o industrie care mizează din ce în ce mai mult pe mobilitate și conectivitate, HARMAN trece la nivelul următor, și lucrează deja la proiecte care, odată cu implementarea pe scară largă a tehnologiilor 5G, vor face tranziția către mașinile autonome.
Pe lângă partea de telematică, HARMAN deține un portofoliu dinamic de soluții inovative, parte a ecosistemului connected car. De la componente hardware, până la platforme precum Digital Cockpit, Advanced Driver Assistence Systems (ADAS), sau elemente care țin de securitatea datelor, HARMAN este partenerul de încredere de care producătorii auto au nevoie pentru furnizarea către utilizatori a unor experiențe smart unice și bogate, atât în interiorul automobilului, cât și în raport cu mediul înconjurător.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7406 / 8888 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
ANALIZĂ | Gabriel Resources a deschis o procedură de anulare a hotărârii ICSID prin care Tribunalul arbitral a respins cererea de peste 3 mld. USD privind controversatul proiect minier de la Roșia Montană, iar România a răspuns cu un Contramemoriu care demontează acuzațiile și atacă frontal strategia reclamanților. Dacă statul ar pierde, impactul ar fi devastator pentru finanțele publice și ar compromite rezultatele măsurilor pe care guvernul Bolojan încearcă să le implementeze
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Ana-Maria Baciu, avocatul din România cu cele mai multe nominalizări la gala Legal 500 CEE Awards 2025: Intellectual Property Lawyer of the Year, Romania Lawyer of the Year și CEE Partner of the Year. Astfel de validări contribuie nu doar la consolidarea brandului său personal, ci și la repoziționarea avocaturii de business din România ca un partener credibil, capabil să ofere consultanță sofisticată clienților internaționali
Filip & Company a asistat statul român prin Ministerul Finanțelor în contractarea unor plasamente private sub forma de împrumuturi în valoare de peste 2 miliarde de euro | Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener)
Ce case de avocatură se bat pentru titlul de Law Firm of the Year în România la gala Benchmark Litigation Europe Awards 2025 | Sorina Olaru, Octavian Popescu, Dan Cristea și Cosmin Vasile, printre avocații aflați pe lista scurtă pentru titlul de titlul de Litigator of the Year. Emil Bivolaru (partener NNDKP), nominalizat și la categoria Central & Eastern Europe Litigator of the Year
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...