ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

SoftVenture lansează încă un produs legal-tech pentru avocați. Soluția Koala Docs a fost prezentată la Legal Revolution Expo, în Germania, și se lansează la nivel internațional

21 Februarie 2020   |   M. T.

Koala Doc este prima soluție românească de automatizarea documentelor dedicată utilizatorilor pachetului Microsoft Office. Soluția aduce o serie de funcționalități inovative, gândite special pentru a veni în întâmpinarea diferitelor nevoi ale celor care lucrează cu multe documente:

Echipa SoftVenture, la Legal Revolution Expo, târgul dedicat industriei de legal din Germania

 
 
În cei 10 ani de când construiește soluții legal-tech pentru avocați, echipa SoftVenture a observat care sunt provocările cu care se confruntă aceștia în activitatea lor de zi cu zi. Una dintre cele mai mari probleme este legată de volumul mare de documente cu care lucrează zilnic - au sute de tipuri de contracte și mii de pagini de informații și se pierd printre ele, consumând timp prețios căutându-le prin diferite foldere, mailuri sau site-uri. ”De aceea, ne-am gândit să le oferim o soluție de automatizarea a acestor documente, care să îi ajute să reducă timpul petrecut pentru terminarea unui document, să diminueze stresul cauzat de task-urile repetitive și să elimine erorile umane”, au precizat reprezentanții firmei pentru BizLawyer.


Ce au obținut este nu doar un soft, ci un asistent personal pe care avocații îl pot accesa oricând, de oriunde, atâta timp cât poate fi folosit Microsoft Word: au într-un singur loc, în Microsoft Word, ultima variantă a template-ului de întâmpinare la care au lucrat și pe care îl pot refolosi și adapta pentru un alt client, diferite clauze de care au nevoie în fiecare zi, salvate sub forma de snippet-uri (paragrafe editabile de text), dar și alte documente pe care le pot genera în doar câteva minute, prin completarea unui chestionar. Și lucrurile nu se opresc aici. Pot construi o prezentare a firmei din snippet-uri gata pregătite, o ofertă sau alte documente de HR, marketing sau business development. Astfel, pot economisi în medie 30 de minute la fiecare document.

”Am avut parte de reacții entuziaste legate de acest nou produs atât de la clienții care au avut ocazia să folosească varianta beta, cât și international, la Legal Revolution Expo, târgul dedicat industriei de legal din Germania, unde am participat în decembrie anul trecut. De aceea suntem optimiști că aplicația se va bucura de succes la nivel internațional”, au adăugat reprezentanții dezvoltatorului.

De la 30 de minute la 5 minute pentru elaborarea unui contract, cu ajutorul Koala Docs

Potrivit dezvoltatorului, Koala Docs le oferă utilizatorilor posibilitatea de a transforma documente de zeci de pagini sau diferite paragrafe din cadrul documentelor în template-uri si snippet-uri de text, pe care le pot salva si reutiliza ulterior cu doar câteva click-uri, totul fără a părăsi Microsoft Word.

Soluția aduce o serie de funcționalități inovative, gândite special pentru a veni în întâmpinarea diferitelor nevoi ale celor care lucrează cu multe documente:

Crearea și managementul template-urilor – contractele sau formularele cu care se lucrează cel mai des pot fi transformate în template-uri dinamice, disponibile la nivelul întregii companii. Astfel, se economisiseșeste timp, se reduc erorile și se poate folosi același template de către toate departamentele unei companii.

Ce oferă Koala Docs
•    Crearea și managementul paragrafelor dinamice, care pot îngloba text, imagini sau diferite combinații de tabele, text și imagine 
•    Organizarea diferitelor tipuri de template-uri și paragrafe dinamice în foldere dedicate, care permit accesul ușor
•    Functionalitate inedită de traducere a textelor direct din Word, pe baza de Inteligența Artificială
•    Funcție de căutare între template-uri și paragrafe

Cel mai mare avantaj al utilizării Koala Docs este legat de faptul că vine sub forma unui add-in Microsoft Word – utilizatorii îl pot accesa din Microsoft Add-ins Store, iar contul creat le oferă posibilitatea de a accesa template-urile salvate în cont de pe orice calculator sau tabletă, pe baza unui username. Astfel, crearea unui document nu va mai necesita mai multe documente deschise și diferite ferestre de browser de internet, ci doar lucrul cu diferite paragrafe si template-uri deja salvate. Timpul de lucru se reduce dramatic, de până la de zece ori, în funcție de complexitatea documentului în cauză.

Prima soluție românească de automatizarea documentelor dedicată utilizatorilor pachetului Microsoft Office

Koala Docs
este o aplicație dezvoltată de SoftVenture, fiind singura de acest gen din România.

Koala Docs a venit ca o urmare firească a observării nevoilor unui tip de utilizatori care lucrează cu volume mari de documente – avocații. Aceștia se luptă zilnic cu volume mari de informații, cu tipuri diferite de documente și ne-am dorit să le venim în întâmpinare cu un instrument care să le devină o a doua mână dreaptă. Este foarte simplu să predefinești în Word paragrafe și template-uri pe diverse teme, să le organizezi într-o structură proprie și pe care să le folosești ulterior cu un simplu click. Această soluție nu le este dedicată însă numai avocaților, ci tuturor persoanelor care se lovesc în activitatea lor de lucrul cu documente, cred că fiecare dintre noi a avut de-a face la un moment dat cu diferite documente repetitive sau paragrafe specifice pe care le-am cautat îndelung în arhivă. Acum ele sunt disponibile direct din Word, și accesabile de către toți membrii echipei”, a declarat George Bărcun, Development Mastermind Koala Docs.

O poveste de succes


După mai bine de 10 ani în care s-a implicat în dezvoltarea unor aplicații de tip enterprise și raportări financiare destinate instituțiilor financiare din Germania, Italia sau Grecia, George Bărcun, fondatorul SoftVenture, a identificat o nișă pe piața software-ului pentru firme de avocatură. A lansat KeyVision, un instrument de business intelligence folosit astăzi de peste 2500 de utilizatori, și a investit sume mari în cercetare/dezvoltare, scopul final fiind acela de a îngloba cât mai mult know-how într-un singur produs și de a dezvolta proactiv noi functionalități, care să răspundă nevoilor firmelor de avocatură.

”Împreună cu partenerii noștri am identificat cele mai mari provocări din activitatea de zi cu zi a avocaților și ne-am adaptat produsele acestor nevoi. Astfel că, în acest moment, oferim un produs complet din acest punct de vedere, adaptat cerințelor actuale și pregătit să alinieze avocatura românească la trendurile mondiale de digitalizare și măsurare a performanțelor”, a declarat George Bărcun într-un interviu acordat  publicației noastre.

KeyVision are în spate atât o echipă de programatori care asigură dezvoltarea aplicației, mentenanța soluțiilor curente și monitorizarea serverelor, cât și o echipă de suport, care asigură helpdesk și răspunde solicitărilor clienților în ceea ce privește buna utilizare a KeyVision. Efortul covârșitor de dezvoltare se concentrează pe research & development și dezvoltare de noi functionalități pentru a veni în sprijinul utilizatorilor – firme de avocați mari sau mici, departamente de Legal din companii, dar și alte entități din economie, cum ar fi bănci sau IFN-uri.

”Abordarea noastră inovativă și creativă ne-a ajutat să devenim trend-setteri pe piața din România și avem de gând să menținem această poziție investind în continuare masiv în R&D. (...) Avem planuri mari de investiții și dezvoltare - în ultimii doi ani aproape ne-am dublat echipa și vom include în KeyVision functionalități și integrări la nivel european”, a nuanțat George Bărcun.



Pentru a afla mai multe detalii despre Koala Docs și despre cum poate fi folosită această aplicație,  vizitați www.koaladocs.com. Detalii despre dezvoltator pot fi găsite pe www.keyvision.ro.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1525 / 1898
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bulboacă & Asociații a sprijinit obținerea unei finanțări de capital de lucru în valoare de 20 de milioane EUR pentru Frigoglass, asumând din nou un rol de reprezentare dublă. Colaborare cu două firme internaționale de avocați, în acest proiect
Trei firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2025 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Cum poți dezvolta o carieră internațională cu programul Erasmus+ | Povestea lui Constantin Roșca, absolvent de Drept plecat din Fălticeni, care a ales să studieze la Universitatea din Istanbul. El este azi masterand în Drept Internațional Public în cadrul Universității Koç, cea mai prestigioasă din Turcia și stagiar în cadrul biroului Esenyel ̸ Partners, unul din cele mai cunoscute birouri internaționale de avocatură și consultanță juridică din țara desfășurată pe două continente
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...