PENNY, recunoscut ca Top Employer 2022 în România
20 Ianuarie 2022
BizLawyerPENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, iar pilonul central al strategiei este reprezentat de oameni.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Institutul Top Employers, autoritate globală în recunoașterea excelenței în resurse umane, certifică organizațiile bazându-se pe rezultatele obținute în urma evaluării practicilor și politicilor de resurse umane. Acest studiu se desfășoară pe șase direcții și acoperă 20 de teme precum: Strategii de resurse umane, Mediul de lucru, Recrutare, Training, Diversitate și Incluziune.
PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, iar pilonul central al strategiei este reprezentat de oameni. Compania se concentrează pe experienţa și pe beneficiile celor peste 5.500 de angajați și pune accent pe dezvoltarea personală și profesională a fiecărui om din echipă, într-un mediu de lucru sigur.
Institutul Top Employers, autoritate globală în recunoașterea excelenței în resurse umane, certifică organizațiile bazându-se pe rezultatele obținute în urma evaluării practicilor și politicilor de resurse umane. Acest studiu se desfășoară pe șase direcții și acoperă 20 de teme precum: Strategii de resurse umane, Mediul de lucru, Recrutare, Training, Diversitate și Incluziune.
PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, iar pilonul central al strategiei este reprezentat de oameni. Compania se concentrează pe experienţa și pe beneficiile celor peste 5.500 de angajați și pune accent pe dezvoltarea personală și profesională a fiecărui om din echipă, într-un mediu de lucru sigur.
“Dezvoltarea bunelor practici de resurse umane e o muncă de echipă continuă și suntem bucuroși că am obținut această certificare. Succesul PENNY pornește de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de prezență în România. Ne dorim ca atât actualii, cât și viitorii noștri colegi să se simtă bineveniți, de aceea facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă și o recompensare la adevărata lor valoare,” a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
Pentru a respecta misiunea de dezvoltare durabilă, PENNY a implementat în 2021 un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru angajații din cele 302 de magazine și cele 4 centre logistice din țară. Orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi un venit minim net de 2.275 de lei ce include și bonurile de masă.
“Reflectând asupra anului solicitant care a afectat organizații din întreaga lume, PENNY România a continuat să arate că prioritizează angajații și bunele practici la locul de muncă. Ne bucurăm că sărbătorim împreună această reușită și felicităm organizațiile care au primit certificarea de Top Employer în acest an”, a spus David Plink, CEO al Institutului Top Employers.
Programul a certificat și recunoscut peste 1.857 de angajatori de top în 123 de țări pe cinci continente.
Cei interesați de un loc de muncă în cadrul PENNY, compania recunoscută oficial ca Angajator de Top în România pot accesa cariere.penny.ro pentru a afla mai multe despre oportunitățile de carieră și totodată despre pachetul complet de beneficii.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 10337 / 18330 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Teis și Asociații întorc rezultatul anulării unei proceduri de achiziție publică în etapa reevaluării ofertelor
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...