
Biroul alternativ: cât plătesc freelancerii și micile afaceri pentru accesul la un spațiu de coworking
16 Februarie 2023
BizLawyerPentru freelanceri sau antreprenori cu business-uri lansate recent, unele dintre ele oferă chiar posibilitatea de înregistrare de sediu social/punct de lucru gratuit, în timp ce altele oferă opțiunea de a avea o adresă de afaceri profesionistă, în locații premium, care poate fi folosită în corespondență, incluzând serviciul de redirecționare a acesteia și chiar și a apelurilor, în funcție de pachetul ales.
Pandemia de COVID-19 a provocat o serie de schimbări majore pe piața muncii și în industria birourilor, ca urmare a faptului că mulți angajați au fost nevoiți să lucreze de acasă. Post-pandemie, conceptul de coworking a început să fie tot mai cunoscut și a revenit pe un trend ușor ascendent la nivel național și internațional.
Ca urmare, sunt perspective ca cererea pentru spațiile de coworking să revină, numărul de hub-uri de profil fiind în creștere. Pentru freelanceri sau antreprenori cu business-uri lansate recent, unele dintre ele oferă chiar posibilitatea de înregistrare de sediu social/punct de lucru gratuit, în timp ce altele oferă opțiunea de a avea o adresă de afaceri profesionistă, în locații premium, care poate fi folosită în corespondență, incluzând serviciul de redirecționare a acesteia și chiar și a apelurilor, în funcție de pachetul ales.
Ca urmare, sunt perspective ca cererea pentru spațiile de coworking să revină, numărul de hub-uri de profil fiind în creștere. Pentru freelanceri sau antreprenori cu business-uri lansate recent, unele dintre ele oferă chiar posibilitatea de înregistrare de sediu social/punct de lucru gratuit, în timp ce altele oferă opțiunea de a avea o adresă de afaceri profesionistă, în locații premium, care poate fi folosită în corespondență, incluzând serviciul de redirecționare a acesteia și chiar și a apelurilor, în funcție de pachetul ales.
Storia.ro, platforma de imobiliare cu cele mai multe anunțuri din piață, a realizat o selecție de anunțuri de închiriere a birourilor sau sălilor de meeting din astfel de spații de coworking primitoare, confortabile, cu un design interior inspirațional, care prezintă o alternativă interesantă și convenabilă la „mereu același” spațiu de lucru de acasă, fiind în același timp și o soluție anti-monotonie. Pe lângă funcția recreativă și experiența estetică inedită, aceste spații de coworking oferă și beneficiul socializării în spațiile comune, cum sunt cele de relaxare sau zona de cafea, cu oameni care lucrează în domenii diferite și care se pot transforma în viitori colaboratori.
Birourile individuale sau sălile de ședință în spațiile de coworking pot fi închiriate pe oră, pe zi sau prin abonament lunar, oferind acces la facilități ca servicii de printare, scanare, dar și apă, cafea, în funcție de oferta aleasă.
BIROU VIRTUAL REGUS, CLUJ – 655 RON/LUNĂ
Acest birou virtual din Cluj oferă o prezență de business unică, o adresă profesională imediată, fără posibilitatea de a o înregistra ca sediu social. Redirecționarea corespondenței poate fi zilnică, săptămânală sau ad-hoc. Se oferă și posibilitatea de a alege un număr de telefon regional sau național, precum și servicii profesionale de preluare a apelurilor telefonice. Accesul la spațiile de birouri sau de co-working se poate face în orice moment, clienții beneficiind de asistență non-stop. În plus, doritorii pot participa și la evenimentele de networking organizate periodic.
Abonamentele de co-working, care încep de la 282 RON, includ o masă de birou nededicată pentru client și un invitat. Se oferă acces în toată rețeaua Regus, care are mii de locații în întreaga lume, iar în România - 16 locații, dintre care 1 în Brașov, 2 în Cluj și 13 în București, printre care Charles de Gaulle Plaza, cu priveliște asupra Parcului Herăstrău sau Green Gate, o clădire de sticlă emblematică având grădini verticale în interior și în exterior.
BIROU PRIVAT DE 4 PERSOANE LA COMMONS ROMANĂ, BUCUREȘTI – 1200 euro/lună
Pentru cei care lucrează în echipă de patru, un birou privat se poate închiria în cadrul Commons Romană, cu posibilitatea de înregistrare a unui sediu social/punct de lucru gratuit. Cele două etaje ale spațiului de co-working se află într-o clădire emblematică, modern reamenajată, situată pe o stradă liniștită, în apropierea parcului Nicolae Iorga. Facilitățile includ access 24/7, săli de meeting, servicii de printare, apă, ceai, cafea, acces în comunitate, precum și la evenimentele organizate special pentru membrii acesteia.
Având aceleași facilități, în celelalte două locații ale rețelei se pot închiria și birouri, precum și o sală de meeting pentru 10 persoane – la Commons Băneasa,cu 30 euro sau o sală de meeting pentru 14-16 persoane – la Commons Unirii,cu 35 euro.
ABONAMENT COWORKING LA SPACES EXPO, BUCUREȘTI – 840 RON/LUNĂ
Abonamentul Spaces oferă acces la orice locație din cadrul rețelei globale cu mii de spații, facilitând integrarea într-o comunitate profesională dinamică, în cadrul unui centru de afaceri dedicat unor companii de top: Expo Business Park, în apropierea Arcului de Triumf. Se poate opta pentru un birou privat sau pentru un spațiu de lucru deschis. Printre beneficiile abonamentului se află: o adresă de afaceri profesională, gestionarea corespondenței, spațiu de lucru accesibil nonstop pentru client și un invitat; tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor; spatiu pentru depozitare în condiții de siguranță; acces la imprimantă, sprijin administrativ; recepție și echipă prietenoasă de asistență; evenimente de socializare; rezervare și gestionare facilă a conturilor, prin intermediul aplicației dedicate.
În București, aceleași facilități se regăsesc în cadrul Spaces Unirii, în Clădirea Unirii View, în Cartierul Evreiesc, unde un birou virtual are prețuri începând de la 600 RON/lună, în timp ce pentru Spaces Campus, situat în apropiere de Universitatea Politehnică, abonamentele încep de la 282 RON/lună.
BIROU INDIVIDUAL – BUCUREȘTI, STRADA MIHAI EMINESCU – 700 RON/lună
Acest spațiu de coworking este situat la parterul unui bloc din 2014, în vecinătatea străzii Mihai Eminescu, la 10 minute de stația de metrou. Are program nelimitat, 24/7, acces pe bază de cheie și cod de alarmă personal. Chiria lunară este de 700 RON/birou (TVA inclus), contractul se face pe minimum un an. Prețul include accesul la sala de ședințe, parcare gratuită, acces la scanner, copiator alb-negru, aparat de cafea, aparat de apă, cu un cost separat pentru cafea și hârtie.
Pentru cei care sunt în căutarea unei astfel de experiențe de lucru, pe Storia.ro se găsesc o multitudine de anunțuri, din diverse orașe din țară, oferind diverse beneficii și variante de închiriere, pentru bugete diferite, în funcție de programul și de dorințele celor care solicită o ofertă.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6752 / 19553 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Clifford Chance a asistat Electrica în emisiunea istorică de obligațiuni verzi lansată pe piețele externe, în valoare de 500 milioane Euro. Avocați din București și Londra, în echipa de proiect, coordonată de partenerii Mădălina Rachieru-Postolache și Kate Vyvyan
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Filip & Company a asistat Ministerul Finanțelor Publice în emisiunea de obligațiuni în valoare de 4,7 miliarde de euro | Monica Stătescu (partener): ”Cererea puternică și condițiile de finanțare semnificativ îmbunătățite arată că România este percepută tot mai mult ca un emitent stabil și credibil”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...