Programul de Internship al Guvernului, ediţia a 8-a, a început; anul acesta sunt alocate 100 de locuri
02 Aprilie 2021
AGERPRESDepunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
Primii stagiari ai ediţiei a VIII-a a Programului Oficial de Internship al Guvernului şi-au început, joi, activitatea, urmând ca timp de două luni, respectiv în aprilie şi mai, studenţii selectaţi în prima etapă a ediţiei din acest an să facă parte din structurile aparatului de lucru al Executivului.
Potrivit unui comunicat de presă al Guvernului, în prima etapă a ediţiei 2021 a Programului Oficial de Internship au fost disponibile 10 locuri, însă îşi vor desfăşura stagiul de practică în Palatul Victoria opt studenţi cursanţi la universităţi din România şi din străinătate.
Depunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
Potrivit unui comunicat de presă al Guvernului, în prima etapă a ediţiei 2021 a Programului Oficial de Internship au fost disponibile 10 locuri, însă îşi vor desfăşura stagiul de practică în Palatul Victoria opt studenţi cursanţi la universităţi din România şi din străinătate.
Depunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
"Am dorit să oferim posibilitatea celor mai valoroşi şi determinaţi studenţi să facă stagiu de practică în Guvernul României, în pofida dificultăţilor pandemiei. M-am implicat personal în procesul de selecţie, unul foarte riguros şi după standarde ridicate. Le doresc succes şi, cum le-am spus şi direct atunci când i-am întâmpinat la Palatul Victoria, acest stagiu să fie începutul unei frumoase cariere", a afirmat premierul Florin Cîţu, citat în comunicat.
Sursa citată precizează că ediţia din acest an a Programului Oficial de Internship al Guvernului este organizată având în vedere situaţia crizei sanitare şi ţinând cont de respectarea măsurilor de protecţie împotriva COVID-19.
Pentru acest an sunt alocate 100 de locuri în patru etape, după cum urmează:
I. aprilie - mai : 10 locuri (au fost ocupate opt locuri)
II. iunie - iulie: 30 locuri
III. august - septembrie: 40 locuri
IV. octombrie - noiembrie: 20 locuri
Totodată, Executivul menţionează că înscrierea pentru selecţie a tinerilor studenţi se va face pe adresa de e-mail cabinet.pm@gov.ro şi detaliază calendarul selecţiei pentru următoarele trei etape:
- Etapa a II-a: iunie - iulie
* depunere candidaturi: 15 aprilie - 10 mai
* evaluare candidaturi: 11 mai - 14 mai
* anunţarea rezultatelor: 18 mai
- Etapa a III-a: august - septembrie
* depunere candidaturi: 7 iunie - 30 iunie
* evaluare candidaturi: 1 iulie - 9 iulie
* anunţarea rezultatelor: 15 iulie
Etapa a IV-a: octombrie - noiembrie
* depunere candidaturi: 2 august - 31 august
* evaluare candidaturi: 1 septembrie - 10 septembrie
* anunţarea rezultatelor: 15 septembrie
Sunt reamintite şi condiţiile de înscriere:
* Curriculum Vitae;
* Scrisoare de intenţie;
* Adeverinţă de la instituţia de învăţământ, care să cuprindă, pentru elevi, media generală a anului anterior - integralist;
* Pentru absolvenţii de liceu: copie diplomă/adeverinţă Bacalaureat;
* Pentru studenţii din anul I: copie diplomă/adeverinţă Bacalaureat;
* Pentru studenţii din anii: al II-lea, al III-lea şi al IV-lea sau anii terminali din alte domenii: media din anul anterior - integralist;
* Pentru masteranzii din anul I: copie diplomă/adeverinţă licenţă universitară/facultate;
* Pentru masteranzii din anul al II-lea sau din anii terminali din alte domenii: media din anul anterior de master - integralist;
"Pentru departajare în procesul de selecţie a candidaţilor pentru Programul Internship 2021, se vor depune şi alte documente/adeverinţe, diplome, certificate care atestă implicarea în diverse proiecte, programe, activităţi extra-didactice/ voluntariat organizat în proiecte, evenimente etc.", se mai spune în comunicat.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 87 / 144 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...