ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

CCIFER anunţă noua variantă a programului universitar de master în limba franceză de la ASE

12 Aprilie 2021   |   Agerpres

Noua structură organizatorică MEGA este modulară, permiţând studenţilor să capitalizeze cunoştinţele acumulate de la un modul la altul.

 
 
Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Franceză în România (CCIFER) implică reprezentanţii comunităţii franco-române în noua variantă a programului Master de Antreprenoriat şi Gestionarea Afacerilor în limba franceză (Master d'Entreprenariat et Gestion des Affaires - MEGA) care se derulează la Academia de Studii Economice.
 
Potrivit unui comunicat remis luni de CCIFER, Masterul de Antreprenoriat şi Gestionarea Afacerilor în limba franceză se adresează atât proaspeţilor absolvenţi de studii universitare de licenţă, cât şi profesioniştilor care doresc o specializare economică în limba franceză. Programul are o durată de 2 ani, este organizat în parteneriat cu IESEG School of Management din Franţa şi cu CCIFER şi oferă competenţe în domenii-cheie ale administrării afacerilor precum IT&C şi inovare, finanţe, managementul talentelor şi marketing, strategie şi management operaţional.
 
Noua structură organizatorică MEGA este modulară, permiţând studenţilor să capitalizeze cunoştinţele acumulate de la un modul la altul.
 
De asemenea, în plus faţă de programul standard, vor fi introduse treptat şi alte module opţionale precum antreprenoriat digital, multiculturalitate şi altele, cu scopul construirii cât mai multor competenţe transversale. Conceptul se bucură de sprijinul Ambasadei Franţei la Bucureşti şi de implicarea Institutul Francez din România, prin reţeaua France Alumni.
 
Împreună cu Cluburile Francofone de Afaceri din ţară, acest concept pilot va fi implementat la nivel naţional în mai multe centre universitare, în formule adaptate contextului local, cu beneficii pe termen lung atât pentru membrii comunităţii CCIFER, cât şi pentru studenţi, potrivit comunicatului.
 
Programul MEGA face parte din rândul proiectelor în educaţie ale CCIFER, vizând reducerea tensiunilor de pe piaţa muncii şi sprijinirea companiilor în recrutarea şi fidelizarea talentelor francofone şi multilingve, se menţionează în comunicatul organizaţiei.
 
Decanul Facultăţii de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine din cadrul ASE, Tănase Stamule, a precizat că programul de master are dublă coordonare, atât din partea ASE cât şi din partea CCIFER.
 
"Programul în limba franceză de antreprenoriat şi administrarea afacerilor (MEGA) a fost recent restructurat pentru a putea valoriza experienţa partenerilor internaţionali şi a specialiştilor din mediul de afaceri francofon. În acest sens, colaborăm cu CCIFER pentru întărirea cooperării cu companiile franceze din România şi consolidarea filierei francofone din cadrul facultăţii noastre. Masterul MEGA are o dublă coordonare, cu un responsabil din partea ASE, doamna conf. univ. dr. Anca Bogdan, şi un responsabil din partea CCIFER, doamna Adela Jansen, care, pe lângă activitatea de cadru didactic asociat, asigură recrutarea, comunicarea şi coordonarea activităţii specialiştilor din cadrul companiilor francofone", a menţionat Tănase Stamule.
 
Reprezentanta CCIFER, Adela Jansen, a apreciat că masterul creşte angajabilitatea studenţilor.
 
"Binomul format din profesorii universitari ASE şi IESEG şi lideri ai comunităţii de afaceri franco-române, curricula adaptată celor mai noi informaţii din domeniu, proiectele moderne ancorate în exigenţele mediului de afaceri actual, precum şi modalitatea incrementală de acumulare a cunoştinţelor permit studenţilor să aibă o formare la un nivel internaţional, crescându-şi angajabilitatea şi accesul direct la o întreagă paletă de oportunităţi oferite de CCIFER", a afirmat Adela Jansen, membru în Consiliul de Administraţie al CCIFER.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 85 / 144
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...