WU Executive MBA Bucharest deschide sesiunea de înscrieri cu un discount early bird de 5%. Costul programului este de 39.000 E
01 Februarie 2022
BizLawyerProgramul va începe în luna noiembrie şi se va desfășura pe parcursul a 16 luni, în regim part – time.
WU Executive Academy, parte a Universității de Economie și Afaceri din Viena (WU), cea mai mare universitate de business din Europa, deschide sesiunea de înscrieri la programul part-time de Executive MBA desfășurat la București. Managerii și antreprenorii pot beneficia de un discount early bird de 5% din taxa de școlarizare, prin depunerea aplicațiilor până la data de 31 martie. Costul programului este de 39.000 de euro.
Având o tradiție de peste 15 ani, programul de Executive MBA oferit de WU Executive Academy este cel mai important program de tip EMBA din Europa Centrală și de Est. Acesta beneficiază de prestigioasa triplă acreditare internațională – EQUIS, AMBA și AACSB, deținută de mai puțin de 1% din școlile de afaceri din lume. De asemenea, este clasat pe locul 34 mondial în cadrul Financial Times EMBA Ranking 2021. În România, are o comunitate de peste 400 de alumni.
Având o tradiție de peste 15 ani, programul de Executive MBA oferit de WU Executive Academy este cel mai important program de tip EMBA din Europa Centrală și de Est. Acesta beneficiază de prestigioasa triplă acreditare internațională – EQUIS, AMBA și AACSB, deținută de mai puțin de 1% din școlile de afaceri din lume. De asemenea, este clasat pe locul 34 mondial în cadrul Financial Times EMBA Ranking 2021. În România, are o comunitate de peste 400 de alumni.
„În ultimii doi ani, corelați cu pandemia de COVID, ne-am bucurat de un număr record de participanți în cadrul programului WU EMBA Bucharest și am asistat la o creștere a mediei de vârstă a acestora. Schimbările ce țin de dinamica studenților nu sunt întâmplătoare. Acestea indică nevoia managerilor cu experiență de a-și actualiza cunoștințele, pentru a putea aborda cu succes noile provocări ale mediului global de business, cum ar fi procesul de transformare digitală sau rupturile din lanțul de aprovizionare. Discountul early bird este una dintre facilitățile pe care le oferim viitorilor studenți, cu scopul de a-i sprijini să urmeze un program de educație executivă de top, adaptat contextului actual de afaceri”, a declarat Prof. Phillip C. Nell, Director Academic, Executive MBA Bucharest.
WU EMBA Bucharest este recunoscut pentru criterii precum profesorii de renume internațional, aplicabilitatea cursurilor, oportunitățile de networking și cele trei module internaționale, desfășurate în Austria și SUA. La acestea se adaugă și suportul tehnic pus la dispoziția cursanților (ex: tabletă de ultimă generație, accesul on-line la biblioteca WU), exclusivitatea studiilor de caz internaționale folosite în cadrul modulelor și discuțiile interactive cu alumni, prin organizarea de webinarii.
Programul va începe în luna noiembrie şi se va desfășura pe parcursul a 16 luni, în regim part – time. Acesta cuprinde 14 module, care încorporează noțiuni esențiale de management general și leadership global, dar și noi domenii de interes, cum ar fi transformarea digitală, business analitytics sau change management. Cursanţii au ocazia să lucreze cu profesori de la universități de afaceri prestigioase din întreaga lume printre care IE, ESADE (Spania), Frankfurt School of Finance & Management (Germania) sau Carlson School of Management (USA).
În 2020 și 2021, programul a înregistrat recorduri consecutive de participanți, cu 33 de manageri şi antreprenori înscrişi. În ultimul an, vârsta medie a studenților a crescut de la 36 la 38 de ani, iar odată cu aceasta, și experienţa managerială s-a mărit de la 7 la 9 ani.
WU Executive Academy este o instituție recunoscută internațional pentru calitatea programelor sale de educație executivă. În ediția din 2021 a clasamentului Financial Times (FT) Executive MBA (EMBA), WU Global Executive MBA a ocupat locul 34 din cele 100 de programe luate în considerare. Astfel, acesta s-a clasat pentru a patra oară în top 50 al celor mai bune EMBA-uri și, după 2020, pentru a doua oară consecutiv în top 35. Programul a obținut rezultate deosebite la trei categorii care prezintă un interes special pentru viitorii studenți: salariul anual (219.000 USD), experiența internațională de studiu (locul 10) și experiența profesională (locul 11).
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 10107 / 18221 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...