ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu: 67% dintre români plănuiesc să cumpere articole de modă, de Black Friday; în 2021, ponderea era de 75 %

24 Octombrie 2022   |   Agerpres

Potrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.

 
 
Şase din zece români (60%) vor cheltui până la 1.000 de lei pentru comenzile online, cu ocazia ediţiei din acest an a evenimentului Black Friday, iar ponderea celor care au în plan să-şi cumpere articole de modă nou la preţ redus este de 67%, faţă de 75% în 2021, arată rezultatele unui studiu realizat de o platformă online.
 
"Dacă în 2021 procentul oamenilor care plănuiau să cumpere articole de modă cu ocazia Black Friday era de 75%, anul acesta a adus o scădere de remarcat. Cu alte cuvinte, 67% dintre consumatori mai doresc să-şi îmbogăţească garderoba cu articole la preţ redus. În plus, s-a modificat şi ponderea persoanelor care nu au încă idee dacă îşi vor cumpăra haine sau nu cu acest prilej: de la 16% la 25%. Situaţia expusă reprezintă o oportunitate pentru magazinele online de a convinge cumpărătorii prin promoţii relevante", menţionează datele procesate de Glami România.
 
Potrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.
 
În ceea ce priveşte bugetul alocat pentru Black Friday 2022, rezultatele relevă faptul că 38% dintre respondenţi vor cheltui între 250 şi 500 de lei, 22% vor avea un interval de 500 - 1.000 de lei, iar 19% nu s-au hotărât încă.
 
"Această sumă de până la 500 de lei pentru achiziţiile online de Black Friday ne plasează pe locul doi în Europa. 40% dintre unguri nu vor depăşi pragul de 100 de euro pentru comenzile de Black Friday, românii ocupă locul secund, iar pe poziţia următoare se află bulgarii (32% vor cheltui până la 100 de euro pentru cumpărăturile lor de Black Friday)", notează studiul.
 
Peste jumătate dintre persoanele chestionate (54%) susţin că nu s-ar simţi confortabil la cumpărături în magazinele fizice în perioada Black Friday şi că, dacă ar observa o supraaglomerare, ar pleca.
 
Studiul Glami face parte din Fashion (Re)search, un proiect ce analizează periodic tendinţele pieţei. Datele au fost colectate printr-un chestionar, în perioada 4 - 18 septembrie, deschis tuturor vizitatorilor platformei, cu peste 4.900 de respondenţi din nouă ţări.
 
Glami România, lansată în iunie 2017, este cea mai importantă platformă online europeană de descoperire a modei, cu peste 300 de magazine partenere şi mai mult de un milion de produse de la aproape 12.000 de branduri. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8097 / 19553
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Clifford Chance a asistat Electrica în emisiunea istorică de obligațiuni verzi lansată pe piețele externe, în valoare de 500 milioane Euro. Avocați din București și Londra, în echipa de proiect, coordonată de partenerii Mădălina Rachieru-Postolache și Kate Vyvyan
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Filip & Company a asistat Ministerul Finanțelor Publice în emisiunea de obligațiuni în valoare de 4,7 miliarde de euro | Monica Stătescu (partener): ”Cererea puternică și condițiile de finanțare semnificativ îmbunătățite arată că România este percepută tot mai mult ca un emitent stabil și credibil”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...