MEAT: Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News
09 Februarie 2024
AGERPRESSpoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa.
Campania de promovare a destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, a generat creşterea cu 65% a familiarităţii telespectatorilor faţă de ţara noastră, potrivit Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.
Totodată, probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%.
"Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, în perioada 18 octombrie - 15 noiembrie! În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea ţării noastre în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre. Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%", se arată într-o postare pe pagina de Facebook a MEAT.
Totodată, probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%.
"Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, în perioada 18 octombrie - 15 noiembrie! În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea ţării noastre în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre. Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%", se arată într-o postare pe pagina de Facebook a MEAT.
Potrivit sursei citate, pe lângă aceste date, s-a evidenţiat interesul pentru spoturile TV, peste 71% dintre telespectatori dorind să descopere mai multe despre ţara noastră.
Spoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa. Videoclipurile au fost plasate în timpul programelor de ştiri (exemplu BBC News), segmentelor speciale (World Business Report), dar şi în cadrul unor emisiuni tematice (The Travel Show Modules). 73% dintre cei care au văzut spoturile au concluzionat că BBC News este locul potrivit pentru promovarea României.
"Veştile bune au fost dublate şi de datele sosite de la Institutul Naţional de Statistică. Conform raportului privind turismul naţional aferent anului 2023, numărul vizitatorilor străini care au sosit în România a crescut cu 26,5% faţă de anul precedent. În ceea ce priveşte topul ţărilor emiţătoare de turişti, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord se clasează pe cea de-a 6-a poziţie. Mai mult, a fost înregistrată o creştere în rândul turiştilor britanici, prin comparaţie cu 2022, de 27,8%", precizează MEAT.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1993 / 18245 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...