Cumpărăturile de pe site-urile din afară şi livrările externe dublează volumul coletelor procesate de Packeta România, în 2022
21 Decembrie 2022 Agerpres
Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.
de pe site-urile din afară şi livrările externe au dublat volumul coletelor procesate de Packeta România în 2022, care a ajuns la o reţea de aproape 1.000 de puncte pick-up.
Potrivit unui comunicat al companiei, extinderea magazinelor online în afara ţărilor de origine şi introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creşterea numărului de magazine online româneşti care intră în pieţe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.
Şi livrările cross-border s-au dublat în 2022, faţă de 2021, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România.
Potrivit unui comunicat al companiei, extinderea magazinelor online în afara ţărilor de origine şi introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creşterea numărului de magazine online româneşti care intră în pieţe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.
Şi livrările cross-border s-au dublat în 2022, faţă de 2021, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România.
"Tot mai multe magazine online româneşti au înţeles că activitatea comercială nu se opreşte la graniţele geografice, iar în afară există o piaţă enormă, de sute de milioane de potenţiali clienţi. Produsele din România sunt foarte apreciate în Europa, mai ales în Diaspora. Aici, Packeta facilitează conectarea bidirecţională a magazinelor online şi a sellerilor cu clienţii finali printr-un sistem logistic foarte bine pus la punct", a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.
Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.
Compania precizează că livrarea la punctele pick-up şi la lockere a fost metoda folosită de tot mai mulţi români care au apreciat anul acesta, mai mult ca oricând, mobilitatea şi independenţa privind ridicarea comenzilor în funcţie de propriul program.
Schimbarea comportamentului consumatorilor în această direcţie a marcat şi strategia Packeta România din acest an care, în demersul de a susţine aceste nevoi ale clienţilor, în contextul cererii crescute de soluţii alternative de livrare din partea magazinelor online şi pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele comandate, a crescut reţeaua de puncte pick-up la nivelul României la aproape 1.000 de astfel de locaţii, se arată în comunicat.
"În ciuda provocărilor de anul acesta, date de războiul din Ucraina, de criza energetică, de creşterea preţurilor la combustibil, de instabilitatea politică şi economică şi de inflaţie, care au creat incertitudini în legătură cu evoluţia business-ului şi a industriei, am reuşit să fim în grafic din punctul de vedere al vânzărilor estimate la începutul anului şi să atingem dublarea veniturilor", a mai spus Alexandr Jeleascov.
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii şi peste 5.800 de Z-Box-uri în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.
În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 8381 / 20618 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
RTPR, desemnată „Consultantul Juridic al Anului” la Gala ROPEA Awards 2025
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





