Cetățenii și companiile din România vor avea acces la servicii publice digitale oriunde în UE
29 Mai 2023
BizLawyerEvrotrust eID își lansează serviciile în România după ce a primit recunoașterea din partea instituțiilor europene
• Evrotrust eID este primul sistem de identificare electronică al unui stat membru, oferind cetățenilor și companiilor din România acces digital facil la servicii publice pe întreg teritoriul Uniunii Europene.
• Evrotrust eID a fost desemnat ca schemă națională de identificare electronică în Bulgaria, în urma evaluării realizate de către reprezentanți ai altor state membre UE.
• Evrotrust are peste 1 milion de utilizatori internaționali și peste 100 de clienți corporativi, dintre care 15 sunt bănci internaționale importante.
• Lansarea pe piața românească face parte din strategia de dezvoltare internațională finanțată de Capital Investment Fund cu 2,5 milioane de euro în luna februarie.
• Evrotrust eID a fost desemnat ca schemă națională de identificare electronică în Bulgaria, în urma evaluării realizate de către reprezentanți ai altor state membre UE.
• Evrotrust are peste 1 milion de utilizatori internaționali și peste 100 de clienți corporativi, dintre care 15 sunt bănci internaționale importante.
• Lansarea pe piața românească face parte din strategia de dezvoltare internațională finanțată de Capital Investment Fund cu 2,5 milioane de euro în luna februarie.
• În 2022, Evrotrust a obținut recunoașterea din partea Deloitte, fiind inclus printre primele 50 de startup-uri de tehnologie cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa Centrală. Compania a înregistrat o creștere remarcabilă de 958%.
Evrotrust eID, sistemul de identificare electronică dezvoltat de Evrotrust Technologies AD, lider european în furnizarea de servicii de certificare, este primul sistem care va permite cetățenilor și companiilor din România să beneficieze de acces digital la serviciile publice din întreaga Uniune Europeană. Acesta a fost desemnat ca schemă națională de identificare electronică (eID) a Bulgariei în conformitate cu reglementările eIDAS, printr-un vot al Rețelei de Cooperare din cadrul Comisiei Europene. Această recunoaștere îi permite companiei să își lanseze serviciile sale pe piața românească și să ofere cetățenilor și companiilor din România acces la servicii publice complet digitale, rapide, pe întreg teritoriul UE.
Prin alegerea sistemului eID al Evrotrust de către Comisia Europeană, companiile și persoanele fizice din UE, inclusiv din România, vor putea beneficia de acces digital la serviciile publice atât în propria țară, cât și în întreaga Uniune Europeană. Serviciile disponibile includ domenii precum sănătatea, asistența socială, educația, impozitele, pensiile și munca. În plus, întreprinderile românești vor putea oferi clienților internaționali o experiență complet digitală și sigură, deoarece sistemul asigură un proces rapid și simplu pentru semnarea contractelor între părți și verificarea identității clientului. Această facilitate deschide noi oportunități pentru expansiunea internațională a companiilor.
La începutul acestui an, Evrotrust, cu sediul în Bulgaria, a obținut o investiție de 2,5 milioane de euro de la Banca Bulgară de Dezvoltare, cu scopul de a sprijini expansiunea sa internațională și intrarea pe piețele externe, inclusiv în România. Această investiție a consolidat poziția sa ca lider în spațiul startup-urilor din Europa Centrală și de Est. Compania are în prezent peste 1 milion de utilizatori internaționali cu vârste cuprinse între 18 și 80 de ani și peste 100 de clienți corporativi, dintre care 15 sunt unele dintre cele mai importante instituții bancare din întreaga lume. Printre acești clienți se numără companii precum Mastercard, Allianz, DocuSign, UniCredit Bulbank, Raiffeisen Bank, KBC Bank, SoftServe, EPAM, Sutherland și TELUS International.
„Suntem mândri că am fost desemnați ca sistem național de identificare electronică (eID) al Bulgariei, în conformitate cu regulamentul eIDAS. De asemenea, suntem încântați să putem oferi clienților noștri din România, atât persoanelor fizice, cât și companiilor, soluții tehnologice avansate pentru identificare la distanță și semnătură electronică, garantând cel mai înalt nivel de securitate. Piața românească are o importanță deosebită în procesul nostru de expansiune internațională și suntem încrezători că platforma noastră va răspunde cerințelor pieței în ceea ce privește procesul rapid, comod și sigur de identificare”, declară președintele Consiliului de Administrație al Evrotrust, prof. George Dimitrov.
Procedura de selecție a Evrotrust a implicat o evaluare a conformității cu reglementările eIDAS, realizată de reprezentanți din toate statele membre ale Uniunii Europene. Durata întregului proces a depășit 6 luni și, drept rezultat, Evrotrust a fost certificat ca fiind în conformitate cu normele de securitate, demonstrând astfel angajamentul său de a furniza o soluție de identificare digitală sigură pentru persoane și întreprinderi din întreaga Europă. Anul trecut, Evrotrust a obținut recunoașterea din partea Deloitte, fiind inclus printre primele 50 de startup-uri de tehnologie cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa Centrală. Compania a înregistrat o creștere remarcabilă de 958%.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4345 / 18244 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...