Vodafone România raportează scăderi ale veniturilor din servicii şi bazei de clienţi, la 30 septembrie
16 Noiembrie 2020
AgerpresDe asemenea, baza de clienţi a companiei a atins valoarea de 10.798.349, la finele trimestrului încheiat la 30 septembrie 2020, sub cea raportată în urmă cu un an, când aceasta se situa la 11 milioane.
Veniturile din servicii raportate de Vodafone România, la 30 septembrie, au scăzut cu 2,3%, până la 195,1 milioane de euro, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit rezultatelor financiare publicate, luni, de Vodafone Group Plc.
De asemenea, baza de clienţi a companiei a atins valoarea de 10.798.349, la finele trimestrului încheiat la 30 septembrie 2020, sub cea raportată în urmă cu un an, când aceasta se situa la 11 milioane.
"În trimestrul precedent, ne-am concentrat şi mai mult pe contribuţia adusă pentru reducerea decalajului digital, care are consecinţe dramatice în domenii cheie, precum educaţia, ce pot fi văzute acum atât de clar în contextul pandemic în care ne aflăm. Fiecare elev trebuie să aibă acces la instrumentele necesare, astfel încât să poată beneficia de educaţie digitală şi ne angajăm să facem acest lucru posibil. Este nevoie de mult efort, dar cred că dacă acţionăm împreună putem realiza lucruri grozave. Sprijinul nostru pentru educaţie a cuprins mai multe iniţiative în ultimele luni. Prin campania "Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă", am reuşit să ajungem la o sumă de aproape 200.000 de euro, cu sprijinul Fundaţiei Vodafone România care a dublat donaţiile strânse. Aceste fonduri sunt utilizate pentru noii beneficiari ai programului educaţional "Şcoala din valiză", care vor avea astfel tablete şi servicii de comunicaţii care să le permită să continue să înveţe. În paralel, am continuat să extindem programul "Şcoala din valiză" la mai multe şcoli din mediul rural, dezvoltând soluţii de comunicaţii, precum şi prin furnizarea de echipamente şi soluţii de învăţare pentru elevi şi profesori. De asemenea, vom furniza peste 100.000 de tablete cu servicii de comunicaţii mobile în cadrul licitaţiei lansate de Ministerul Educaţiei", a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile şi fixe în Europa şi cel mai mare furnizor de servicii IoT (Internet of Things) din lume. Compania operează reţele mobile şi fixe în 21 de ţări şi 48 de reţele mobile partenere.
La 30 iunie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV şi peste 112 milioane de dispozitive IoT conectate.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 11 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...