ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lasselsberger Ceramics România planifică investiții de 9 mil. lei pentru acest an, după o creștere de 20% a cifrei de afaceri în 2019

23 Iulie 2020   |   BizLawyer

• Compania anticipează o ușoară majorare a cifrei de afaceri din acest an și dublarea valorii exporturilor • Pe o piață estimată la un volum de 32 mil. m2, brandul CESAROM își menține poziția de lider, cu o cotă de piață de 20%

 
 
Lasselsberger Ceramics România, unicul producător local de plăci ceramice și deținător al brandului CESAROM, anticipează menținerea tendinței de creștere a business-ului și în acest an, precum și creșterea exporturilor, valoarea acestora urmând să reprezinte 10% din cifra de afaceri a grupului. Estimările  au la bază investiții de peste 9 milioane de lei, acestea urmând a fi direcționate în mărirea capacităților de producție și calitatea acesteia.

În 2019, grupul de companii format din SANEX S.A. și LASSELSBERGER S.A. a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri, ajungând la 158 mil. lei, și estimează o majorare ușoară și pentru anul curent, precum și o redresare a profitului, după ce în 2019 acesta a fost impactat cu 8,5 mil.lei, pe fondul OUG 114/2018, ce a determinat în principal creșterea prețurilor la serviciile de energie. Având în vedere evenimentele din ultima perioadă, reprezentanții companiei afirmă că piața locală de plăci ceramice ar putea să înregistreze un declin de până la 10-15%, comparativ cu 2019. Astfel, în 2020, piața ar putea ajunge, în acest scenariu, la un volum de cca. 31-32 mil. m2.


„Criza pandemică a creat însă un avantaj competitiv pentru noi, în calitate de producător autohton. Românii au început să devină tot mai conștienți de faptul că produsele fabricate în România sunt la fel de atractive din punct de vedere calitativ și estetic, comparabile cu orice produs de import. Acum suntem, probabil, mai sensibili decât oricând față de produsele fabricate în România”, a declarat Petrișor Grindeanu, Director General SANEX S.A.

Pentru 2020, compania și-a planificat un buget de peste 9 mil. lei, prin care va continua să investească în automatizarea și eficientizarea procesului de fabricație, pe toate liniile de producție din fabrica SANEX S.A. Prin aceste măsuri, compania vizează creșterea productivității și a calității, crearea de noi produse, cât și scăderea consumului de energie din unitatea de producție.

„În ultimii ani, au fost realizate investiții importante în liniile de producție și în echipamente mai performante atât pentru producția efectivă a biscuitului ceramic, cât și în decorarea acestuia – fie aceasta o decorare 100% digitală, ori cu efecte speciale și aplicații din materiale prețioase precum platină sau aur. În urma acestor investiții, jumătate din liniile de producție din fabrica SANEX sunt de ultimă generație -  automatizate și robotizate. Totodată, alocăm o atenție deosebită plăcilor de formate mari, segment pe care se înregistrează o creștere din ce în ce mai mare”, a adăugat reprezentantul companiei.

Potrivit acestuia, Lasselsberger Ceramics România este și singurul producător local care investește în studii de piață, ceea ce oferă companiei avantajul de a înțelege gusturile și de a identifica obiceiurile de consum ale românilor, produsele fiind astfel aliniate constant la cerințele pieței, dar și la tendințele actuale internaționale. Activitatea intensă de cercetare a pieței a dus la lansarea a aproximativ 100 de colecții noi în ultimii 3 ani, acest lucru reflectându-se și în afacerile companiei, inclusiv peste granițe.
 
Astfel, cu o producție anuală de 8 milioane de metri pătrați de gresie și faianță, fabrica SANEX din Cluj a exportat anul trecut în ţări precum Austria, Bulgaria, Cehia, Islanda, Republica Moldova, Suedia şi Ungaria, exporturile generând cca. 5% din valoarea cifrei de afaceri. Pentru anul în curs, compania anticipează dublarea acestei valori, creșterea datorându-se atât majorării volumelor trimise peste hotare, cât și extinderii portofoliului cu noi piețe.

În ceea ce privește activitatea din acest an, compania a lansat pe piață 25 de noi colecții de gresie și faianță CESAROM, iar planurile pentru a doua jumătate a anului vizează lansarea de alte câteva noi produse, inclusiv gresii de mari dimensiuni precum 120x60cm, gresii porțelanate, rectificate și cu finisaj lucios. Pentru 2021, compania a început deja procesul de dezvoltare și prototipare a noilor colecții, ce urmează a fi lansate pe piață la începutul anului viitor.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Wolf Theiss a asistat Rheinmetall în legătură cu semnarea unui acord de înființare a unui joint venture cu Pirochim Victoria
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...