ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Knauf Insulation România, avans de 10% în 2018. Cifra de afaceri ar putea ajunge la 14,5 mil. € anul acesta

14 Martie 2019   |   BizLawyer

Potrivit scenariului de prognoză realizat de InterBiz, piața vatei minerale va cunoaște o stagnare în 2019, urmată de perspective optimiste pe termen mediu.

 
 
Knauf Insulation România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața materialelor izolante, a înregistrat anul anterior cele mai mari vânzări pe segmentul produselor necesare pentru fațadele de contact, în creștere cu peste 30% față de anul precedent. Totodată, compania și-a majorat afacerile cu 10% anul trecut, cifra de afaceri depășind astfel 14 milioane de euro.

Potrivit reprezentanților Knauf Insulation, anul 2018 a fost unul productiv pentru companie, pe toate liniile de business. Astfel, pe primul loc s-au situat produsele necesare pentru izolarea termică a pereților exteriori (termosistem), în creștere cu peste 30% față de anul precedent. Dintre acestea, peste 80% au fost atribuite către proiectele de construcții noi, iar restul pentru lucrări de reabilitare.


Pe loc secund în topul vânzărilor s-au clasat produsele pentru fațade ventilate, care au cunoscut o evoluție de circa 5% în același interval temporar. De asemenea, produsele pentru izolarea pereților de compartimentare au înregistrat o creștere de aproximativ 20%, comparativ cu 2017.

„Izolarea termică a pereților exteriori ai unei construcții reprezintă o modalitate eficientă de a economisi energie, ceea ce se reflectă și în economii financiare. Suntem încântați să observăm o creștere a acestui segment de piață, ceea ce denotă o îmbunătățire a gradului de informare, atât în mediul rezidențial, cât și non-rezidențial”, a declarat Adrian Garofeanu, director comercial Knauf Insulation România și Bulgaria.

Principalul segment de dezvoltare în 2018 au fost proiectele rezidențiale, cu un procentaj de circa 70%, unde s-a înregistrat o cerere mare de produse destinate izolării pereților exteriori (termosistem). 20% au reprezentat proiectele non-rezidențiale, către care s-au vândut preponderent produse de izolare termică și fonică a fațadelor ventilate și pereților de compartimentare. Nu în ultimul rând, proiectele comerciale au ocupat 10% din total.

Ca structură, portofoliul Knauf Insulation cuprinde peste 30% vată minerală de sticlă -  utilizată pentru acoperișuri înclinate, pereți de compartimentare, fațade ventilate, restul fiind reprezentat de vată minerală bazaltică -  pentru fațade de contact, acoperișuri plate (industrial, centre logistice), fațade ventilate, accesorii Homeseal LDS, Heraklith, acoperișuri verzi, izolații tehnice și produse destinate termoizolării plafoanelor de garaje, a subsolurilor sau spațiilor tehnice.

Cifră de afaceri de peste 14 milioane de euro în 2018

Anul trecut, la aniversarea a 10 ani de la lansarea pe piața locală, Knauf Insulation a înregistrat o cifră de afaceri de circa 14 milioane de euro, reprezentând o evoluție de circa 10% față de anul precedent. Potrivit reprezentaților Knauf Insulation, principalii factori care au contribuit la atingerea acestor cifre sunt, preponderent, aceiași care susțin și creșterea pieței de vată minerală. Printre aceștia se regăsesc creșterea numărului autorizațiilor de construcții, creșterea gradului de conștientizare a importanței utilizării unor materiale de calitate în detrimentul prețului, precum și reglementările referitoare la securitatea la incendiu a construcțiilor.

„Luând în considerare cifrele obținute anul trecut, precum și tendințele domeniului în care activăm, ne propunem o creștere a business-ului pe plan local prin susținerea continuă a rețelei noastre de parteneri, precum și prin acțiuni concrete de informare și educare a consumatorului final și nu numai. Astfel, ne așteptăm la atingerea unei cifre de afaceri de peste 14,5 milioane de euro, până la finele acestui an”, completează Garofeanu.

Potrivit scenariului de prognoză realizat de InterBiz, piața vatei minerale va cunoaște o stagnare în 2019, urmată de perspective optimiste pe termen mediu. Astfel, pentru următorii patru ani, se estimează o creștere a pieței de circa 4% pe an, atât în volum, cât și în valoare.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 59 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for a Senior Associate
Cum se modelează o carieră în Drept cu programul Erasmus | Povestea Raisei Manolescu, studentă în ultimul an la Iași, dar și o comparație între două sisteme: ”Dacă la noi accentul este pe memorarea multor informații, la universitatea din Coimbra accentul cădea pe un dialog autentic între student și profesor, pe spiritul critic, pe utilizarea unor concepte juridice în situații practice. Am simțit că atitudinea non-formală a profesorilor de la seminare a dus la crearea unui mediu academic mai dinamic”
Filip & Company asistă Adrem în vânzarea a 20% din acțiuni către ROCA Investments. Monica Stătescu (partener): ”Această tranzacție este un exemplu de colaborare strategică între antreprenori români”
Kinstellar și-a relocat birourile în Globalworth Tower, pe fondul extinderii echipei. Cushman & Wakefield Echinox a asistat firma de avocați în acest proiect și în vânzarea fostului sediu din centrul Capitalei
Chambers Global 2025 | RTPR rămâne singura firmă de avocați listată pe prima poziție în ambele arii de practică analizate: Corporate ̸ M&A și Banking & Finance. Filip & Company și Schoenherr sunt în prima bandă în Corporate ̸ M&A. Firmele care au cei mai mulți avocați evidențiați sunt RTPR (9), Filip & Company (7), CMS (5) și Clifford Chance Badea (5)
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director Bergenbier SA: ”Echipele noastre colaborează strâns pentru a preveni riscurile ce vin cu toate schimbările legislative. Vom continua acțiunile de conformare la modificările legislative și pe cele de prevenție. Menținem focusul pe strategia de sustenabilitate și continuăm să investim în dezvoltarea echipei”
Înalta Curte de Casație a decis în premieră restituirea TVA aferentă taxei clawback | Victoria obținută de avocații Băncilă, Diaconu și Asociații împreună cu EY România pentru un jucător de top din industria farmaceutică va avea implicații pentru toată industria farmaceutică
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...