ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cinci start-up-uri tech româneşti vor primi câte 10.000 de euro din partea Agroland

09 Iulie 2021   |   Agerpres

Potrivit unui comunicat al Agroland, remis vineri AGERPRES, acestea au primit sau vor primi câte 10.000 euro din partea Grupului, pentru a-şi pune în practică ideile de business cu care au câştigat competiţia.

 
 
Cinci startup-uri tech, din România, cu aplicaţii directe în zona agricolă, au fost declarate finaliste în cadrul incubatorului de afaceri AgTech TM, organizat de Grupul Agroland, în parteneriat cu X by Ascendis.
 
Potrivit unui comunicat al Agroland, remis vineri AGERPRES, acestea au primit sau vor primi câte 10.000 euro din partea Grupului, pentru a-şi pune în practică ideile de business cu care au câştigat competiţia.
 
"Pe parcursul a 12 săptămâni, cele 26 de echipe înscrise în incubator au beneficiat de traininguri online, precum şi de îndrumarea a numeroşi mentori din companii importante aparţinând unor domenii ca: tehnologie, agricultură, marketing, finanţe etc.", se menţionează în comunicat.
 
AgTech TM by Agroland este primul program complet de incubare de startup-uri din România, care stimulează şi susţine inovaţia în agricultură, la nivel naţional.
 
Totodată, cei 50.000 euro sunt investiţi de Agroland, prin intermediul celor două companii principale din grup. Agroland Business System (indice bursier AG) oferă finanţări a câte 10.000 euro pentru Planty AI, Tailpath şi Hardwired, iar Agroland Agribusiness (simbol bursier AAB) sprijină cu aceleaşi sume start-up-urile Urban Agriculture Technologies şi ADGraft.
 
"România este unul dintre cei mai mari 10 exportatori de produse agricole din lume, dar din păcate nu stăm deloc bine în ceea ce priveşte modernizarea acestui sector, unde avem un potenţial enorm. Ne dorim ca incubatorul AgTech TM să devină o tradiţie, iar prin el să sprijinim cât mai multe start-up-uri din agribusiness, care să-şi poată transforma ideile în planuri de afaceri. Inovaţia şi creşterea digitalizării reprezintă cheia dezvoltării acestui domeniu. Aplicaţiile digitale, fie că vorbim despre roboţi, drone sau sateliţi, sunt deja folosite la scară largă în străinătate şi vor aduce schimbări masive în modul în care omenirea îşi produce hrana. România trebuie să fie parte a acestei revoluţii, iar programul nostru îşi propune să contribuie în această direcţie, susţinând, cât de mult se poate, start-up-urile valoroase din domeniu", a afirmat Horia Cardoş, CEO şi fondator al reţelei Agroland.
 
Echipele câştigătoare vor finaliza, până la sfârşitul lui septembrie 2021, prima etapă de dezvoltare a produselor. Aceasta constă în realizarea unor produse minim viabile (MVP - Minimum Viable Product), care pot satisface clienţii timpurii şi prin intermediul cărora se obţine feedback pentru dezvoltarea mai profundă.
 
Agroland şi Ascendis X vor sprijini cele cinci echipe, pentru a obţine o nouă rundă de finanţare, în vedere contiuării dezvoltării produselor.
 
De asemenea, companiile care aparţin grupului Agroland pot participa la noua rundă de finanţare.
 
În prima jumătate a anului 2021, incubatorul de afaceri AgTech TM by Agroland a fost partener cu gigantul tehnologic Microsoft care, în afară de know-how-ul oferit, a colaborat pentru a le oferi antreprenorilor mijloacele prin care să anticipeze tendinţele de evoluţie ale domeniului agtech, în următorii zece ani.
 
Agroland este cea mai mare reţea de magazine cu produse pentru gardening, pet care şi hobby farming din România, are capital 100% românesc şi a fost fondată în 1997, la Timişoara, de antreprenorul Horia Cardoş. În prezent, reţeaua Agroland are peste 250 de unităţi, localizate în 29 de judeţe, şi peste 2.200.000 de clienţi an.
Printre produsele comercializate se află: produse pentru grădinărit - seminţe, material săditor, fertilizanţi, echipamente, hrană şi accesorii pentru animale de companie, precum şi pui de o zi, furaje echipamente pentru ferme mici şi medii - şi hrană şi accesorii pentru animale de companie.
 
Grupul Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 38,4 milioane de euro, la finele lui 2020, şi are peste 300 de angajaţi. Compania a fost listată pe Bursa de Valori Bucureşti, pe 1 martie 2021, când acţiunile au fost admise la tranzacţionare pe Sistemul Multilateral de Tranzacţionare (SMT), sub indicele bursier AG. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3934 / 8460
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...