ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Carrefour România anunță noua conducere a departamentelor de Property și Expansiune

17 Martie 2022   |   BizLawyer

● Mihai Tomescu deține funcția de Director Expansiune Hypermarket, fiind responsabil cu gestionarea expansiunii pentru formatul hypermarket; ● În paralel, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei în calitate de Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, cât și pentru Sediu și Depozite, având în coordonare portofoliul imobiliar al Carrefour România și implementarea strategiei de extindere pentru formatele medii și mici.

 
 
Carrefour România își consolidează echipele de Property și Expansiune, în contextul în care susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic și în 2022, ca pilon al modelului omnichannel. Astfel, cele două departamente sunt conduse de Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Depozite. Alături de echipele lor, Mihai și Bogdan gestionează implementarea strategiei de extindere, respectiv portofoliul imobiliar al companiei și se află sub coordonarea directă a Julien Munch, CEO-ul Carrefour România.

De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hypermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat, continuând să deschidă magazine de tip hypermarket, supermarket, express și Supeco, brandul său de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul anului trecut la o prezență de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate în format Express, cât și 26 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă.


„Consolidarea prezenței Carrefour la nivel național prin toate formatele de magazin, într-un mod adaptat continuu la contextul de piață, rămâne o prioritate pentru noi, fiind o parte esențială din strategia noastră omnichannel. Iar pentru o strategie puternică de gestionare a activelor imobiliare și a planului de expansiune, avem nevoie de o echipă puternică pe segmentul de property. Sunt încrezător că Mihai și Bogdan vor duce viziunea noastră mai departe. Le mulțumesc că ne sunt alături și le doresc mult succes în toate proiectele!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Anterior, Mihai Tomescu a lucrat timp de patru ani la Rompetrol Downstream, unde a coordonat deschiderea a peste 20 de stații de alimentare de mari dimensiuni, cât și peste 150 de stații Rompetrol Express, în calitate de Manager Dezvoltare. Mihai s-a alăturat Carrefour România în anul 2011, în calitate de Manager Dezvoltare, de-a lungul anilor având o contribuție esențială la expansiunea locală și fiind implicat în deschiderea a peste 22 de hypermarketuri. Din poziția de Director Expansiune Hypermarket, Mihai este responsabil de extinderea la nivel național a magazinelor Carrefour în formate mari. De altfel, el a coordonat ultimele deschideri de hypermarketuri Carrefour în Bârlad (30 noiembrie 2021) și Ploiești Democrației (1 decembrie 2021).

Mai mult, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei Carrefour România începând cu 1 martie 2022. Cu o experiență de peste 25 de ani în domenii precum leasing, property, management-ul activelor și expansiune, Bogdan a preluat rolul de Director Property & Expansiune pentru Supermarket, Express, Supeco, Sediu și Depozite, fiind responsabil cu extinderea magazinelor Carrefour în formatele medii și mici, cât și coordonarea activităților imobiliare conexe activității retailerului. Anterior, Bogdan a fost, timp de aproape 6 ani, CEO-ul GTC Romania, important investitor și dezvoltator imobiliar, cu filiale în Europa Centrală și de Est, iar în prealabil a acumulat experiență în domeniul property asociat industriei de retail.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 17.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, un proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București ce a fost lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2658 / 8476
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului București la începutul anului 2025 | Ce firme au înregistrat creșteri semnificative de ”headcount” și câte și-au micșorat efectivele. Schimbări importante în Top 10: NNDKP are cei mai mulți avocați, Reff & Asociații urcă pe locul 4, după Filip & Company, iar DLA Piper iese din ”pluton”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a noua ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose” | Cine sunt câștigătorii
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...