Raportul de sustenabilitate 2022: Portofoliul de clădiri restaurate al One United Properties este estimat să ajungă la 189 mil. € la finalizare
07 August 2023
BizLawyerLa 31 decembrie 2022, One United Properties avea în curs de dezvoltare 5.692 de unități rezidențiale și 34,5 mii de metri pătrați de spații de birouri.
One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, a publicat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2022. Raportul evidențiază progresul înregistrat de companie în domeniile cheie ale sustenabilității, acoperind diverse aspecte de mediu, sociale și de guvernanță.
„Anul 2022 a reprezentat un capitol esențial în demersul nostru către un viitor sustenabil. Consolidarea performanțelor noastre ESG a rămas o prioritate majoră, întrucât am făcut progrese semnificative în consolidarea angajamentului nostru față de aspectele ESG. În mod particular, am introdus o politică solidă privind avertizorii de integritate și o politică cuprinzătoare de remunerare, promovând o cultură a transparenței și a responsabilității în întreaga organizație. Ca susținători ai egalității, am inclus în raportul nostru de sustenabilitate din acest an informații detaliate despre decalajul salarial între genuri și rata totală de compensare anuală, ca o dovadă a devotamentului nostru față de practicile echitabile. În martie 2023, am prezentat primul nostru raport privind remunerarea, pentru anul 2022, subliniind încă o dată promisiunea noastră de transparență deplină și deschidere pentru toate părțile interesate. În 2023, suntem hotărâți să ne intensificăm eforturile și angajamentul ferm față de toți stakeholderii noștri", a declarat Victor Capitanu, co-CEO al One United Properties.
„Anul 2022 a reprezentat un capitol esențial în demersul nostru către un viitor sustenabil. Consolidarea performanțelor noastre ESG a rămas o prioritate majoră, întrucât am făcut progrese semnificative în consolidarea angajamentului nostru față de aspectele ESG. În mod particular, am introdus o politică solidă privind avertizorii de integritate și o politică cuprinzătoare de remunerare, promovând o cultură a transparenței și a responsabilității în întreaga organizație. Ca susținători ai egalității, am inclus în raportul nostru de sustenabilitate din acest an informații detaliate despre decalajul salarial între genuri și rata totală de compensare anuală, ca o dovadă a devotamentului nostru față de practicile echitabile. În martie 2023, am prezentat primul nostru raport privind remunerarea, pentru anul 2022, subliniind încă o dată promisiunea noastră de transparență deplină și deschidere pentru toate părțile interesate. În 2023, suntem hotărâți să ne intensificăm eforturile și angajamentul ferm față de toți stakeholderii noștri", a declarat Victor Capitanu, co-CEO al One United Properties.
La 31 decembrie 2022, One United Properties avea în curs de dezvoltare 5.692 de unități rezidențiale și 34,5 mii de metri pătrați de spații de birouri. În 2022, One United Properties și-a extins implicarea în restaurarea de clădiri emblematice prin două noi achiziții - One Downtown (care include și fostul Hotel Muntenia) și One Plaza Athénée. În total, valoarea brută de dezvoltare pentru portofoliul de clădiri restaurate, care include și One Gallery și One Athénée, este estimată să ajungă la 189 de milioane de euro.
„În urma analizei anuale a matricei de materialitate, a devenit clar că aspectele de mediu continuă să reprezinte o temă de interes major pentru stakeholderii noștri. Ca o recunoaștere a acestei preocupări, am îmbunătățit raportul din acest an cu informații detaliate despre mediu. Pentru prima dată, dezvăluim emisiile de gaze cu efect de seră referitoare la Scopurile 1 și 2, oferind o perspectivă cuprinzătoare asupra emisiilor din portofoliul nostru de birouri și rezidențial, precum și emisiile privind Scopul 3 pentru portofoliul de birouri. În acest mod, ne creștem și mai mult responsabilitatea față de toți stakeholderii", a declarat Andrei Diaconescu, co-CEO al One United Properties.
În 2022, compania și-a măsurat pentru prima dată amprenta de CO2, cu scopul de a implementa monitorizarea anuală riguroasă și eforturile de reducere a acesteia. Astfel, pentru anul 2022, One United Properties a generat echivalentul a 28,38 tone de CO2 în categoria emisiilor parte a Scopului 1 și echivalentul a 13.212 tone de CO2 în categoria emisiilor privind Scopul 2. Mai mult, pentru dezvoltările de birouri, compania a măsurat emisiile referitoare la Scopul 3, care au însumat echivalentul a 522 de tone de CO2.
În conformitate cu strategia de reducere a amprentei de CO2, în 2022, One United Properties a încheiat un parteneriat cu Veolia pentru implementarea unor sisteme inovatoare de încălzire și răcire prin schimb geotermal în dezvoltările sale emblematice, precum One Lake District, One Peninsula, One Lake Club și One High District. Datorită acestor investiții, One United Properties va economisi în total 4.450 de tone de emisii de CO2 în fiecare an, ceea ce reprezintă echivalentul emisiilor produse de aproximativ 4.500 de mașini într-un an.
La nivelul șantierelor de construcție, în 2022, din cele 2.129 de tone de deșeuri generate pe șantierele ONE, aproximativ 29,4% din deșeuri au fost redirecționate pentru reciclare sau alte metode de gestionare sustenabilă.
În ceea ce privește responsabilitatea socială corporativă, numai în 2022, One United Properties a donat 7,5 milioane de lei pentru susținerea asociațiilor locale și a proiectelor caritabile. Strategia de CSR a companiei este axată pe trei verticale: regenerare urbană și protecția mediului, unde One United Properties a făcut donații totale de 4 milioane de lei, educație, sport și antreprenoriat, unde sprijinul a însumat 3,2 milioane de lei, și sănătate și cercetare, unde compania a donat anul trecut 212,2 mii de lei pentru mai multe cauze.
La data de 31 decembrie 2022, One United Properties avea 100 de angajați, 91 de colaboratori și peste 1.100 de furnizori, dintre care aproximativ 4% sunt considerați semnificativi. În 2022, valoarea totală a contractelor cu furnizorii încheiate de One United Properties și companiile din Grup a însumat aproximativ 2,4 miliarde de lei.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3807 / 18244 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...