Musk, mesaje pe Twitter cu Dragoș Stanca: Sper să deschidem curând reprezentanță Tesla în România
11 Septembrie 2019
MEDIAFAXÎntrebat de MEDIAFAX ce l-a determinat să îi scrie acest mesaj lui Elon Musk, Dragoș Stanca a vorbit despre tehnica numită real-time marketing.
Miliardarul Elon Musk, fondatorul companiilor Tesla și SpaceX, a sugerat că va fi deschisă în curând în România o reprezentanță Tesla, răspunzând astfel unei întrebări puse în acest sens, pe Twitter, de antreprenorul român Dragoș Stanca, care l-a și invitat la UPGRADE 100.
Dragoș Stanca, fondator UPGRADE 100, festivalul regional dedicat transformării digitale și comunicării online, lansat în București în anul 2012, sub numele inițial iCEE.fest, i-a adresat lui Musk invitația de a participa la evenimentul creat de el.
Totodată, Stanca l-a întrebat despre planurile companiei Tesla în regiune, iar Musk a răspuns că speră "să deschidă curând în România" o reprezentanță.
Întrebat de MEDIAFAX ce l-a determinat să îi scrie acest mesaj lui Elon Musk, Dragoș Stanca a vorbit despre tehnica numită real-time marketing.
Dragoș Stanca, fondator UPGRADE 100, festivalul regional dedicat transformării digitale și comunicării online, lansat în București în anul 2012, sub numele inițial iCEE.fest, i-a adresat lui Musk invitația de a participa la evenimentul creat de el.
Totodată, Stanca l-a întrebat despre planurile companiei Tesla în regiune, iar Musk a răspuns că speră "să deschidă curând în România" o reprezentanță.
Întrebat de MEDIAFAX ce l-a determinat să îi scrie acest mesaj lui Elon Musk, Dragoș Stanca a vorbit despre tehnica numită real-time marketing.
"În cazul dat, a folosit-o și Elon Musk, si eu. Concret: eu am lăsat un mesaj adresat mai ales fanilor Elon Musk cu 0,1% șanse de reacție de la fondatorul Tesla. Faptul că e activ pe Twitter și că, uneori, răspunde personal este bine-cunoscut. O face cu bună-știință. Postarea a fost gândită din start să atragă atenția în România, piață aflată pe harta Tesla pentru dezvoltarea în Europa de Est. Faptul că dintre toate comentariile a ales să răspundă comentariului meu poate fi hazard ori poate fi o mișcare gândită tot în virtutea principiilor de real-time marketing, câtă vreme festivalul nostru are o notorietate internațională destul de ridicată. Înclin totuși să spun că e hazard si noroc, dar experimentul a funcționat: a generat peste 5.300 de vizite din SUA / Silicon Valley pe site-ul www.upgrade100.com ieri si azi. În plus, am obținut un coverage media local și internațional semnificativ - cam asta înseamnă un brand personal puternic combinat cu un “love brand” cum este Tesla", a explicat Stanca.
Totodată, întrebat dacă schimbul de mesaje l-ar putea determina pe Elon Musk să vină în România, la o conferință sau poate ca invitat la UPGRADE 100 (ex-iCEE.fest), Dragoș Stanca a răspuns: "Ce e sigur e că suntem în discuții avansate de a avea Tesla ca parte din festivalul UPGRADE 100 de anul viitor. Negociem prezența unui speaker relevant din companie. Sperăm să reușim".
"Un speaker de talia lui Elon Musk apare rar și, când apare, evenimentul nu e neapărat accesibil. Sunt speakeri de multe ori mai puțin cunoscuți ca Musk care percep taxe de peste 100.000 euro pentru o jumătate de oră de prezentare, fapt care se traduce printr-un preț al biletului foarte ridicat. Speakeri de talia lui Musk, veritabili "tech rock stars", au costuri asociate de sute de mii de euro, chiar peste 1 milion de euro, uneori. E vorba de private jets, măsuri de securitate, plata unui staff extins, cerințe tehnice complexe etc. Șansele sunt, deci, minime - dar niciodată excluse, câtă vreme Musk are un stil neconvențional iar prezența la un eveniment din “exotica” Europă de Est ar fi un “PR stunt” interesant", a mai spus Stanca.
Elon Musk pare a fi foarte interesat de România în ultima vreme. În urmă cu câteva zile, acesta a descoperit cu uimire că România şi Ciad au steaguri asemănătoare și se întreba de ce nu vorbește mai multă lume despre acest lucru.
"De ce nu vorbeşte mai multă lume despre asta?", a scris Elon Musk pe platforma de micro-blogging Twitter, în descrierea unei imagini în care apar cele două steaguri.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 9087 / 9195 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...