Avoteca lansează o platformă online cu servicii juridice
20 Mai 2020
BizLawyerÎnrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început.
Start-up-ul juridic Avoteca lansează astăzi platforma digitală avoteca.com, care reunește avocații colaboratori, titulari și cei din societățile civile de avocați mici și mijlocii, într-o comunitate online de servicii cu profil juridic. Avocații își prezintă profilul, specializarea și experiența într-o platformă profesională ușor de gestionat, au acces la o rețea de peste 3500 de potențiali clienți și parteneri, beneficiază de vizibilitate online și apartenența la o comunitate în creștere, cu peste 190 de avocați din 40 de orașe ale României, se arată într-un comunicat remis spre difuzare.
Având în vedere noul context socio-economic și consumul în creștere pentru serviciile online, tot mai mulți avocați își mută o parte dintre activități în mediul digital. Accesarea unei noi piețe aduce cu sine provocări, iar avocații au nevoie de soluții care să le acopere nevoile principale de vizibilitate, pentru a se putea concentra pe activitatea de bază a profesiei lor.
Având în vedere noul context socio-economic și consumul în creștere pentru serviciile online, tot mai mulți avocați își mută o parte dintre activități în mediul digital. Accesarea unei noi piețe aduce cu sine provocări, iar avocații au nevoie de soluții care să le acopere nevoile principale de vizibilitate, pentru a se putea concentra pe activitatea de bază a profesiei lor.
Avoteca își propune să vină în întâmpinarea acestora, oferindu-le o alternativă la contractarea serviciilor juridice. Platforma permite crearea unui profil profesional, în care avocatul își poate selecta ariile de specialitate, orașul în care activează, precum și datele de contact, putând să-și individualizeze pagina cu elementele de branding ale cabinetului. Potențialii clienți sau colaboratori vor putea să ajungă cu ușurință la avocatul dorit, după o simplă căutare în baza criteriilor de selectare sau în funcție de problema juridică. Comunicarea cu avocatul se va face direct prin platformă sau prin datele de contact puse la dispoziție pe profilul acestuia.
Cu un design intuitiv și adaptat oricărui tip de dispozitiv, avocatul se poate înregistra cu ușurință și își poate coordona prezența sa online fără a avea nevoie de cunoștințe tehnice avansate. În același timp, prin simpla completare a unor câmpuri, fiecare avocat își poate prezenta activitatea, în mod personalizat și axat pe ariile de expertiză care îl pasionează.
„Am vrut să dăm o șansă reală tuturor avocaților de a avea o prezență profesională online, chiar și celor tineri care se află la început de drum și cărora le este cel mai dificil să-și construiască un renume pe piață și să atragă noi clienți. Astfel, sarcinile administrative vor fi preluate de noi, în timp ce avocații pot aloca timpul economisit către chestiunile juridice. Cu alte cuvinte, le oferim avocaților oportunitatea de a economisi timp pentru a oferi, la rândul lor, servicii juridice performante”, subliniază Ana-Maria Drăgănuță Briard, avocat și fondator al Avoteca. „Credem că doar printr-un efort comun și cu o comunitate de profesioniști foarte bine pregătiți putem avea un impact asupra profesiei de avocat, arătând astfel și latura empatică și mai aproape de oameni a avocatului, deseori mai puțin cunoscută în societate”, completează Ana-Maria Drăgănuță Briard.
Designul și funcționalitățile sunt gândite din perspectiva unui avocat, plecând de la opiniile utilizatorilor Avoteca. Acestea sunt preluate și testate timp de un an, aducând o valoare reală activității profesionale a avocatului. Prin apartenența la o comunitate de profesioniști, avocații sunt stimulați să împărtășească din cunoștințele și experiența lor cu cei mai tineri, să lege colaborări pe cazuri complexe care presupun specializări în arii diferite și să ofere acoperire geografică națională.
Înrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început. Avocații au libertatea să-și seteze propriile onorarii în relația cu clienții, stabilirea acestora fiind independentă de platformă.
Noi funcționalități vor fi lansate până la finalul anului 2020, care vor ajuta avocații să aloce și mai mult timp activităților juridice, lăsând în grija platformei Avoteca chestiunile administrative.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 7 / 11 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...