ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avocatura în provincie | Cum au trecut prin criză avocații firmei SAUCĂ & PARTNERS (Timișoara). Cel mai greu și mai interesant proiect a vizat asistarea unui client aflat într-o inspecție fiscală

12 Mai 2020   |   Bogdan Alexandru

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS

 
 
SAUCĂ & PARTNERS, cabinet de avocatură din Timișoara, a păstrat o legătură permanentă cu clienții săi, chiar dacă și-a desfășurat activitatea în această perioadă preponderent prin intermediul emailului sau oferind consultanță juridică la telefon.

”Având în vedere că cetățenii străini nu au venit în Romania, începând cu luna martie 2020, pentru desfășurarea activităților pe care le  aveau aici - de exemplu clienții din Italia sau Germania -  iar cea mai mare parte a clienților și-a mutat activitatea comercială remote, am decis ca toți avocații din birou să își desfășoare activitatea acasă, evitând riscul de îmbolnăvire”, a declarat Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS.


Serviciile juridice au fost prestate în aceeași manieră profesionistă, chiar dacă au fost realizate în afara spațiului profesional în care sunt întâmpinați clienți, de regulă.

”În această perioadă, am asistat clienți atât pentru negocierea și semnarea unor promisiuni de vânzare-cumpărare, cât și pentru înființarea de asociați sau societăți comerciale, întâlnindu-ne cu clienții în incinta biroului doar pentru semnarea documentelor necesare. Ca birou de avocatură, suntem bucuroși că cea mai mare parte a clienților a dorit să își finalizeze proiectele începute înainte de pandemie sau să își dezvolte proiectele începute în lunile precedente”, a adăugat Adriana Gabriela Saucă.

Chiar dacă activitatea instanțelor de judecată a fost redusă, avocații au preluat dosare noi, iar cererile de chemare în judecată împreună cu anexele în probațiune au fost transmise pe email.

Fondatoarea cabinetului de avocatură spune că a existat o diminuare a activităților juridice față de luna februarie 2020, din cauza schimbărilor decise în România, însă activitatea echipei de avocați nu a fost afectată în mod grav, pe agenda fiecărui membru al echipei existând în fiecare zi proiecte de finalizat.

”Am încercat să ținem aproape clienții existenți, să le transmitem toate noutățile legislative apărute, să îi consiliem să facă cele mai bune alegeri din punct de vedere juridic și să le pregătim documentele juridice de care aveau nevoie în funcție de obiectul lor de activitate”, a mai spus Adriana Gabriela Saucă.

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la  elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Au existat și solicitări de asistență și în privința negocierii contractelor pe care clienții le aveau în derulare,  de la acordarea amânărilor la plată, la obținerea suspendării de la plata chiriei până la reducerea sau modificarea prețului contractual.

Cel mai greu și mai interesant proiect juridic a vizat acordarea asistenței juridice de drept fiscal unui client aflat într-o inspecție fiscală, a cărui activitate a fost blocată ca urmare a emiterii unei Decizii de instituire a măsurilor asigurătorii, într-un domeniu de activitate unde opiniile fiscale sunt contraversate chiar de la un județ la altul.

Cabinetul SAUCĂ & PARTNERS este coordonat de Adriana Gabriela Saucă, avocat cu o experiență de peste 12 ani în domeniul juridic în una din cele mai mari case de avocatură din Timișoara.
Serviciile juridice sunt adresate atât cetățenilor români, cât și clienților străini, limbile italiană și engleză fiind vorbite în mod fluent în cadrul cabinetului de avocatura și sunt prestate în principal în Timișoara, unde se află biroul, dar și în celelalte orașe din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 10 / 13
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei noi runde de finanțare rețelei de clinici veterinare PartnerVet. Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel)
    Clifford Chance își consolidează practica de Litigii prin recrutarea lui Remus Codreanu ca partener în echipa din București
    Kinstellar are un nou Office Managing Partner în București | Iustinian Captariu a preluat managementul biroului de la Victor Constantinescu, cel care a condus echipa locală timp de șase ani, cu rezultate remarcabile. Kristóf Ferenczi, Firm Managing Partner: ”Numirea lui Iustinian face parte din programul nostru de planificare a succesiunii, un element esențial pentru a asigura creșterea și succesul continuu al Kinstellar”
    Lexology Energy Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care s-au remarcat într-o practică devenită, în ultimii ani, un adevărat laborator de inovație juridică: ZRVP, CMS, TZA și NNDKP au o amprentă bine conturată în Oil & Gas. NNDKP strălucește și în Power & Electricity, unde se remarcă și Kinstellar, dar și în Renewables
    ANALIZĂ | Gabriel Resources a deschis o procedură de anulare a hotărârii ICSID prin care Tribunalul arbitral a respins cererea de peste 3 mld. USD privind controversatul proiect minier de la Roșia Montană, iar România a răspuns cu un Contramemoriu care demontează acuzațiile și atacă frontal strategia reclamanților. Dacă statul ar pierde, impactul ar fi devastator pentru finanțele publice și ar compromite rezultatele măsurilor pe care guvernul Bolojan încearcă să le implementeze
    CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
    Ana-Maria Baciu, avocatul din România cu cele mai multe nominalizări la gala Legal 500 CEE Awards 2025: Intellectual Property Lawyer of the Year, Romania Lawyer of the Year și CEE Partner of the Year. Astfel de validări contribuie nu doar la consolidarea brandului său personal, ci și la repoziționarea avocaturii de business din România ca un partener credibil, capabil să ofere consultanță sofisticată clienților internaționali
    Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
    LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
    Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
    Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
    LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...