EY recrutează peste 100 de studenţi şi absolvenţi pentru birourile din România
11 Martie 2021 AGERPRES
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
| |
EY România deschide campania de recrutare de juniori EY Express, prin care va angaja peste 100 de studenţi şi absolvenţi din întreaga ţară, informează compania printr-un comunicat remis joi.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Ajunsă la a patra ediţie, campania EY Express se derulează în perioada martie - iunie 2021, exclusiv în mediul online. Procesul de recrutare, bazat pe învăţare şi dezvoltare, îşi propune să ofere candidaţilor experienţe profesionale de învăţare individuale şi de echipă, dar şi interacţiune autentică cu viitori colegi din companie.
Pe parcursul a patru etape de selecţie, specialiştii în recrutare, alături de reprezentanţi ai EY România, vor oferi în permanenţă feedback şi vor evalua competenţele candidaţilor, extrăgând informaţii relevante pe care le vor folosi ulterior la identificarea celor mai potriviţi candidaţi, a departamentului în care s-ar putea încadra şi la definirea ofertei.
Cele patru etape sunt: întâlniri de grup, etapa de testare online, evaluarea competenţelor într-un centru de evaluare, iar cei mai buni vor primi o invitaţie la un ultim interviu, în urma căruia pot primi o ofertă de angajare, precum şi tot sprijinul necesar dezvoltării unei cariere în cadrul EY.
"Recomand EY Express nu numai studenţilor interesaţi de un început de carieră, ci şi studenţilor care vor să se descopere prin intermediul procesului nostru de selecţie. Ambiţia EY este de a oferi o experienţă de selecţie cât mai plăcută şi utilă, cu multe situaţii de lucru din viaţa reală a EY. Dincolo de training-uri şi de oportunitatea de a cunoaşte şi alţi studenţi implicaţi în procesul de recrutare, feedback-ul primit de la specialiştii noştri îi va ajuta să se descopere, să afle ce aptitudini ar trebui să îşi dezvolte în continuare, astfel încât să ia cele mai bune decizii legate de viitorul lor. Noi le facilităm experienţa. Ţine de ei să îşi construiască viitorul. Procesul de selecţie se va derula exclusiv în mediul virtual, pentru că avem grijă de sănătatea tuturor în acest context pandemic, iar din septembrie îi aşteptăm alături de noi. Până când situaţia actuală ne va permite să ne vedem la birou şi în format fizic, viitorii colegi vor avea opţiunea de a lucra de acasă. Sperăm ca experienţa de onboarding virtuală pe care am implementat-o anul trecut să îi ajute să se integreze uşor în cadrul echipei EY", a declarat Irina Mînzală, director HR al EY România & Moldova.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 298.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 37,2 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2020.
Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, juridică, strategie şi tranzacţii, consultanţă către companii multinaţionale şi locale.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 97 / 149 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Victorie Mușat & Asociații pentru o companie membră a Grupului TIU: fapte de concurență neloială săvârșite ocult, sancționate de instanță | Hotărârea setează un reper jurisprudențial în materia concurenței neloiale
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





