ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cegeka România lansează cea de-a patra ediție a programului Cegeka Academy

21 Noiembrie 2022   |   BizLawyer

Cegeka România a lansat etapa de înscriere din 16 noiembrie, aceasta putând fi făcută până pe data de 15 decembrie 2022, fiind urmată de o perioadă de intervievare și testare tehnică a studenților înscriși.

 
 
Cegeka România, furnizorul de soluții IT&C cu sediul central în Belgia, anunță lansarea celei de a patra ediții a Cegeka Academy, un program dedicat studenților aflați în ultimul an de studii, dar și masteranzilor din cadrul facultăților cu profil tehnic, care își doresc să își dezvolte atât abilitățile tehnice, cât și cele soft skills.

Datorită succesului pe care l-a avut în 2022 și cererii extrem de mare, ediția 2023 va avea un număr suplimentar de locuri, astfel încât programul va fi personalizat pentru 100 de studenți.

În cadrul Academiei, studenții vor avea oportunitatea de a se întâlni cu mentorii Cegeka de două ori pe săptămână, timp de patru ore ore în total, pe parcursul a 12 săptămâni. La finalul programului, pe baza progreselor înregistrate de aceștia, compania își dorește să înroleze cât mai mulți noi colegi dintre absolvenții Cegeka Academy 2023. Inclusiv anul acesta, în urma Academiei Cegeka, s-au alăturat companiei 19 studenți, reprezentând 20% din totalul numărului de angajări la nivelul diviziei locale până în acest moment, de la începutul anului.


“În următoarea ediție de Cegeka Academy ce va avea loc în perioada februarie – mai 2023, ne propunem să selectam cei mai buni 100 de studenți înscriși, care vor avea de parcurs cele 3 luni de academie atât în materie de informații teoretice, cât și proiecte de echipă și aplicări practice ale cunoștințelor. Unul dintre scopurile Academiei a fost dintotdeauna formarea de tinere talente, oferirea unui mediu de învățare ghidata de mentori cu senioritate în domeniu și experiență pe proiecte diverse și, bineînțeles, cu oportunitatea de angajare în cadrul companiei Cegeka”, a menționat Ovidiu Pinghioiu, Director of Applications la Cegeka România.

Ca ordine cronologică, Cegeka România a lansat etapa de înscriere din 16 noiembrie, aceasta putând fi făcută până pe data de 15 decembrie 2022, fiind urmată de o perioadă de intervievare și testare tehnică a studenților înscriși. Luna ianuarie va începe în forță cu lista finală a celor 100 de studenți, care vor începe Academia. Programul se va desfășura între februarie - mai 2023, iar stream-urile Cegeka Academy 2023 vor fi pe: Java, .Net, DevOps, QA și Frontend. După finalizarea celor trei luni de program, 50 de studenți vor fi gata să inceapă să lucreze pe proiectele companiei, alăturându-se unui număr de 830 de colegi din Cegeka România.

“Un aspect nou pentru Cegeka Academy 2023 este introducerea a două track-uri extra pe DevOps și QA; în fiecare an ne propunem să abordam noi direcții actuale de învățare, adaptate la realitatea din piață și, de asemenea, ne dorim să creăm contextul optim pentru studenții care vor să se dezvolte în această arie", a adăugat Ovidiu Pinghioiu.

“Aparținem unei lumi dinamice, iar înțelegerea pieței ar trebui să fie printre prioritățile tinerilor. Le recomand să fie CEO-ul propriei lor cariere și să acceseze programele de conectare a studenților cu specialiștii din industrie pe care angajatorii le oferă, precum Academia Cegeka. Este oportunitatea ideală prin care pot să descopere ce cultură organizațională promovăm și să se conecteze direct cu potențiali mentori. Atitudinea pe care tinerii aleg să o aibă poate face diferența, iar proactivitatea, orientarea spre colaborare și găsirea de soluții sunt ingredientele de bază pentru o carieră frumoasă în domeniul IT”, a declarat Andra Antonescu, HR Director în cadrul Cegeka România.

Pentru a face parte din cea de-a patra ediție a Cegeka Academy, studenții sunt invitați să trimită CV-ul pe https://www.cegeka.com/en/ro/jobs/all-jobs/ până pe 15 decembrie 2022.

Cu peste 5,500 angajați la nivel de grup în Europa, dintre care 830 în România și Moldova, Cegeka este prezentă pe piață românească din 2012. Cegeka este un furnizor european de soluții IT, incluzând servicii de dezvoltare de aplicații end-to-end, cât și de IT team extension, servicii Cloud, infrastructură IT, servicii de date și automatizare, precum Artificial Intelligence/Machine Learning, Business Intelligence, RPA, IoT, DevOps. Cegeka își ajuta clienții să rămână relevanți în mediul digital, dincolo de digitalizare și evoluție în cloud, oferind soluții care au un impact real asupra business-ului clienților.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 33 / 144
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...