ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cegeka România țintește extinderea în mai multe orașe din România și Moldova prin înființarea birourilor de tip satelit

16 August 2021   |   BizLawyer

Creșterea prognozată pentru următorii 2 ani este reprezentată de angajarea a 75 de oameni noi în Moldova, în timp ce 200 de noi colegi urmează să se alăture birourilor-satelit din România.

 
 
Cegeka România, furnizor de top de soluții IT&C, a înregistrat la jumătatea anului 2021 o cifră de afaceri de 18,8 milioane euro, cu 12.2 % mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Este o creștere semnificativă și importantă pentru companie și grup, care demonstrează stabilitatea și capacitatea companiei de a se adapta în condiții de incertitudine, criza sanitară, dar și fluctuații permanente ale activității generale economice.

„Evoluția pozitivă se datorează eforturilor continue ale întregii echipe și al portofoliului local și diversificat de clienți, derulând noi proiecte de transformare digitală, dar și continuând colaborările deja existente. Cele mai mari proiecte realizate pe care Cegeka România le-a avut anul acesta sunt pentru companii și business-uri din industria financiar-bancară, asigurărilor, retail, logistică și real estate. Suntem ambițioși și estimăm că până la sfârșitul anului să aducem o creștere a veniturilor companiei cu cel puțin 15% mai mare față de anul precedent”, declară Lucian Butnaru, Country Director la Cegeka România.


Cegeka România se aproprie de 700 de angajați  | Birouri-satelit: un nou model de lucru


Planurile companiei pentru perioada următoare vizează extinderea în mai multe orașe din România și Moldova prin înființarea mai multor birouri-satelit, în timp ce în București va rămâne sediul central, alături de activitățile pivot din Iași. Creșterea prognozată pentru următorii 2 ani este reprezentată de angajarea a 75 de oameni noi în Moldova, în timp ce 200 de noi colegi urmează să se alăture birourilor-satelit din România.
Pozițiile deschise vizează specialiști tehnici pentru o paletă diversă de proiecte, majoritatea fiind pe următoarele tehnologii: Java, .NET, Mobile, JavaScript, Cloud, Windows, Linux, Cyber-Security, Storage și Digital Workplace. Compania a depășit pragul de 680 de angajați la nivel local, fiind recunoscută, în același timp, ca fiind printre cei mai buni angajatori IT din România.

„Modelul de lucru hibrid a fost îmbrățișat încă din fazele incipiente ale implementării acestuia ca practică. Elementul esențial a fost definirea unei strategii: cum se potrivește acest model cu valorile și cultura noastră, cu obiectivele de business, cum măsuram, ce intrumente folosim și cum integrăm în experiența de zi cu zi a angajatului acest mod de lucru. Este un proces complex pe care noi l-am implementat prin co-creare cu oamenii din organizație, având ca obiectiv principal flexibilitatea și valoarea noastră centrală «in close cooperation»”, spune Andra Antonescu, HR Director la Cegeka România.

Modelul acesta face parte din strategia de well-being a companiei. Obiectivul acestui program este de a încuraja oamenii să își definească și să își construiască cu succes viața profesională. Pentru Cegeka, acest lucru înseamnă că nu sunt restrictivi atunci când definesc bunăstarea, ci mai degrabă o privesc că o sumă de factori care au impact asupra tuturor domeniilor vieții lor.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3761 / 8460
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...