Deloitte România își consolidează echipa de conducere
26 Iulie 2022
BizLawyerRecunoscută de Legal 500 ca avocat cheie (key lawyer) în rândul avocaților specializați în drept societar și fuziuni și achiziții, Diana Fejer are experiență de peste 17 ani în asistență juridică acordată clienților pe proiecte complexe de fuziuni și achiziții, acționând atât de partea vânzătorului, cât și de cea a cumpărătorului, în faza de due diligence, structurarea tranzacției și în procesul de achiziție/vânzare.
Deloitte România își consolidează echipa de conducere prin promovarea Clarisei Bulai, pe poziția de Director în cadrul practicii de consultanță în managementul riscului, Adrian Ifrim, pe poziția de Director în cadrul departamentului de consultanță privind riscurile cibernetice, Andrei Paraschiv, pe poziția de Director în practica de consultanță, Cătălin Ruja, în rolul de Director în departamentul de consultanță în risc și reglementare pentru industria serviciilor financiare, și Diana Fejer, în rolul de Partener în cadrul Reff & Asociații | Deloitte Legal, începând cu 1 septembrie 2022.
„Le sunt recunoscător Clarisei, lui Adrian, Andrei, Cătălin și Dianei pentru angajamentul de care au dat dovadă prin oferirea unor servicii de cea mai bună calitate clienților noștri și dezvoltarea echipelor din care fac parte. Deși expertiza lor ne duce cu gândul în primul rând la numere, procese, tehnologie sau legislație, impactul lor, și al nostru ca și organizație, este vizibil mai ales în relația cu oamenii, dincolo de numere, într-o constelație de conexiuni, de relații durabile, bazate pe încredere”, a spus Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.
„Le sunt recunoscător Clarisei, lui Adrian, Andrei, Cătălin și Dianei pentru angajamentul de care au dat dovadă prin oferirea unor servicii de cea mai bună calitate clienților noștri și dezvoltarea echipelor din care fac parte. Deși expertiza lor ne duce cu gândul în primul rând la numere, procese, tehnologie sau legislație, impactul lor, și al nostru ca și organizație, este vizibil mai ales în relația cu oamenii, dincolo de numere, într-o constelație de conexiuni, de relații durabile, bazate pe încredere”, a spus Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.
Cu o experiență de 18 ani în audit intern, control intern și managementul riscului, Clarisa Bulai este acum Director în cadrul practicii de consultanță în managementul riscului a Deloitte România. S-a alăturat organizației în ianuarie 2007 în calitate de consultant și a luat parte la proiecte care au implicat îmbunătățirea proceselor și evaluarea sistemului de control intern atât pentru companii de top din sectorul retail, producție și telecomunicații, cât și pentru instituții din sectorul public, dar și evaluarea funcțiilor de audit intern pentru organizații din industria bancară și a petrolului și gazelor naturale. De asemenea, a avut rol de consultant sau auditor extern pentru companiile care sunt supuse cerințelor de conformitate cu reglementările SOX (Sarbanes-Oxley). Clarisa este membră a Institutului Auditorilor Interni și a Asociației de Audit și Control al Sistemelor Informatice, deținând următoarele certificări: auditor intern certificat (Certified Internal Auditor), certificare privind managementul riscului (Certification in Risk Management Assurance), profesionist certificat privind auditarea instituțiilor guvernamentale (Certified Government Auditing Professional), auditor certificat al sistemelor informatice (Certified Information System Auditor).
Adrian Ifrim, promovat Director în cadrul departamentului de consultanță privind riscurile cibernetice al Deloitte România, conduce echipa axată pe simularea atacurilor cibernetice complexe și testarea securității. S-a alăturat Deloitte în 2016 și are o vastă experiență în domeniul securității cibernetice, fiind implicat în planificarea, analizarea și implementarea programelor de testare a securității sistemelor informatice companiilor pe care le-a deservit. În Deloitte, a construit o echipă specializată în Red Teaming, Thread Intelligence și teste de securitate pentru companii din sectorul serviciilor financiare. De asemenea, echipa Deloitte de securitate cibernetică este acum singura din România invitată să participe la exercițiile cibernetice CyDEX19 și NATO Locked Shields. Adrian deține un master în securitatea rețelelor informatice complexe în cadrul Universității Politehnica București și a urmat cursurile din cadrul programului de EMBA al Maastricht School of Management Romania. De asemenea, deține o serie de certificări, printre care Offensive Security Certified Professional (OSCP), Offensive Security Certified Expert (OSCE), Offensive Security Wireless Professional (OSWP).
Andrei Paraschiv, recent numit Director în practica de consultanță a Deloitte România, are peste 22 de ani de experiență în servicii de consultanță în afaceri și management, transformare digitală, arhitecturi de tip Enterprise, integrare de sisteme, management de proiect și program, dezvoltare de produse software, managementul proceselor de business și sisteme de tip Enterprise Content Management. Andrei a asistat clienții în implementarea de soluții software end-to-end bazate pe tehnologii open-source și a contribuit la realizarea de proiecte conexe în cadrul practicii de consultanță (analiza și evaluarea arhitecturilor de sistem HW și SW AS-IS, guvernanță IT, rapoarte de tip IT due Diligence, definire de strategii IT și asigurarea suportului pentru redactarea caietelor de sarcini și a selecției de furnizori de soluții IT).
Cătălin Ruja, numit recent Director în departamentul de consultanță în risc și reglementare pentru industria serviciilor financiare al Deloitte România, are o experiență de 14 ani în ceea ce privește riscul de credit, analiza cantitativă și modelarea riscului de credit - standardele IFRS 9 (dezvoltare și validare), inclusiv ajustarea macroeconomică anticipativă (modelarea seriilor de timp), modelarea A-IRB (retail și corporate), cuantificarea capitalului economic (de exemplu, pentru evaluarea ICAAP), simulări de criză (folosind metodologia internă și sau cea recomandată de EBA), precum și o expertiză extinsă privind exercițiile și metodologiile AQR și ECB, dobândită de-a lungul implicării și coordonării echipei în aproximativ zece exerciții AQR. În ultimii ani, Cătălin s-a concentrat pe oferirea de consultanță privind noile reglementări în materie de ESG și riscul cauzat de schimbările climatice, cu accent pe metodologiile privind dezvoltarea scenariilor bazate pe schimbările climatice.
Diana Fejer este Partener în cadrul practicii de drept societar și fuziuni și achiziții a Reff & Asociații | Deloitte Legal. Pentru Diana, excelența și spiritul de colaborare al echipelor din care a făcut parte au reprezentat sursa de inspirație pentru dezvoltarea în plan profesional. Recunoscută de Legal 500 ca avocat cheie (key lawyer) în rândul avocaților specializați în drept societar și fuziuni și achiziții, Diana are experiență de peste 17 ani în asistență juridică acordată clienților pe proiecte complexe de fuziuni și achiziții, acționând atât de partea vânzătorului, cât și de cea a cumpărătorului, în faza de due diligence, structurarea tranzacției și în procesul de achiziție/vânzare. Diana a deservit clienți în proceduri de reorganizare, oferindu-le suport în evaluarea implicațiilor, structurarea procesului, elaborarea documentației relevante și implementare. Pe plan profesional, Dianei îi plac provocările care o scot din zona de confort, dând dovadă de un puternic spirit explorator care se reflectă și în plan personal, fiind pasionată de călătorii și având va obiectiv să străbată întreaga lumea.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 95 / 260 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...