ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Vânzările online ale retailerului Leroy Merlin au crescut de patru ori în ultimele trei luni

11 Noiembrie 2021   |   Agerpres

Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRERS, pentru ultimele luni ale anului, compania estimează acelaşi ritm accelerat al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar şi dublarea comenzilor telefonice.

 
 
Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, a înregistrat o creştere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea digitală a întregului portofoliu de peste 30.000 de produse, cu livrare oriunde în ţară.
 
Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRERS, pentru ultimele luni ale anului, compania estimează acelaşi ritm accelerat al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar şi dublarea comenzilor telefonice.
 
Potrivit reprezentanţilor companiei, în prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România. Pentru a susţine această evoluţie accelerată a segmentului de e-commerce, compania a investit în zona de logistică şi în organizarea platformei de supply chain, precum şi în echiparea magazinelor cu o soluţie IT care să permită alegerea celui mai bun prestator de servicii de livrare pentru fiecare comandă.
 
Pentru 2022, Leroy Merlin România are în plan dezvoltarea de numeroase proiecte de organizare logistică bazate pe platforma urbană de supply chain şi implementarea de noi modalităţi de a pregăti comenzile clienţilor mai rapid şi mai eficient în magazinele retailerului.
 
"În contextul socio-economic actual, dar şi din cauza schimbărilor mari pe care le generează pandemia de COVID-19, comerţul electronic va deveni o componentă vitală în modelul de business al fiecărei companii. Am înregistrat patru ori mai multe vânzări online în ultimele luni, rata de conversie este în continuă creştere şi peste trei milioane de clienţi vizitează site-ul nostru în fiecare lună. Este un semn bun venit din piaţă, care ne motivează să continuăm sa investim în dezvoltarea acestui segment şi oferirea unor experienţe de cumpărare facile pentru clienţii noştri, parte a strategiei de vânzări omnichannel. Pentru următorii ani, estimăm cu uşurinţă o dublare sau chiar triplare anuală a vânzărilor online", a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România.
 
Din datele Leroy Merlin România, oraşele care au generat cele mai multe comenzi online au fost Bucureşti şi Cluj-Napoca, însă compania observă că, odată cu implementarea alternativei de cumpărare online cu livrare în toată ţara, au devenit foarte active şi alte oraşe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.
 
Leroy Merlin este liderul european al pieţei de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcţii, decoraţiuni şi grădinărit. Companie inovatoare din cadrul Adeo, Leroy Merlin deţine 800 de magazine în 15 ţări din Europa, Asia, Africa şi America de Sud.
 
În România funcţionează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 2.500 de angajaţi, în 14 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara, Oradea şi Târgovişte.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11223 / 18433
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...