Studiu 4Service Group: Peste 50% dintre români sunt interesați să-și schimbe locul de muncă, în următoarele șase luni
15 Aprilie 2024 BizLawyer
● Angajații români își doresc o medie salarială de 5.823 de lei ● eJobs și BestJobs, principalele platforme de recrutare
Circa 53% dintre români doresc să-și schimbe locul de muncă, în următoarele 6 luni, arată rezultatele studiului „HR Research” realizat de către 4Service Group, compania internațională de cercetare, lider în furnizarea de servicii de customer experience și facility management.
Conform sondajului, unul dintre principalii factori care îi determină pe angajații români să-și caute un alt loc de muncă este salariul. Rezultatele arată că media salarială dorită se ridică la 5.823 de lei, în timp ce venitul actual reprezintă doar 75% din această sumă, respectiv 4.349 lei.
„Într-un context economic marcat de incertitudini, este important să avem o imagine de ansamblu asupra pieței forței de muncă și să înțelegem astfel care sunt prioritățile angajaților. Rezultatele studiului realizat de către 4Service Group oferă o perspectivă valoroasă tuturor companiilor asupra factorilor care îi determină pe angajați să ia decizii legate de carieră. Stabilitatea salarială, beneficii adiționale și un echilibru sănătos între viața personală și profesională, reprezintă principalele criterii de selecție pentru un job, potrivit celor peste 53% dintre respondenții sondajului nostru”, a declarat Roxana Monica Vîlcu, Country Manager pentru România al 4Services Group.
Conform sondajului, unul dintre principalii factori care îi determină pe angajații români să-și caute un alt loc de muncă este salariul. Rezultatele arată că media salarială dorită se ridică la 5.823 de lei, în timp ce venitul actual reprezintă doar 75% din această sumă, respectiv 4.349 lei.
„Într-un context economic marcat de incertitudini, este important să avem o imagine de ansamblu asupra pieței forței de muncă și să înțelegem astfel care sunt prioritățile angajaților. Rezultatele studiului realizat de către 4Service Group oferă o perspectivă valoroasă tuturor companiilor asupra factorilor care îi determină pe angajați să ia decizii legate de carieră. Stabilitatea salarială, beneficii adiționale și un echilibru sănătos între viața personală și profesională, reprezintă principalele criterii de selecție pentru un job, potrivit celor peste 53% dintre respondenții sondajului nostru”, a declarat Roxana Monica Vîlcu, Country Manager pentru România al 4Services Group.
În același timp, datele analizate arată că mediul de lucru a devenit mult mai important pentru angajați, în ultimii ani. Astfel, crearea unei culturi organizaționale care promovează bunăstarea și dezvoltarea personală devin esențiale. Aceste elemente se regăsesc printre criteriile cheie pentru crearea unor locuri de muncă atractive și care oferă satisfacție.
În ceea ce privește factorii interni considerați esențiali, studiul evidențiază că securitatea și stabilitatea ocupă un loc important în luarea deciziilor de angajare. De asemenea, angajații doresc să se simtă valorizați și apreciați în cadrul organizației, iar satisfacția personală și împlinirea profesională sunt aspecte fundamentale. Un alt factor relevant este evitarea presiunii și stresului excesiv în locul de muncă.
Platformele de recrutare de tip EJOBS și BESTJOBS rămân în continuare cele mai importante canale utilizate de către respondenți pentru căutarea unui loc de muncă.
Studiul a analizat răspunsurile a circa 200 de respondenți din România, cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani și s-a desfășurat în lunile februarie și martie ale anului curent.
Despre 4Service Group
Compania 4Service Group, specializată pe cercetare de piață și Mystery Shopping, este liderul în evaluarea experienței clienților și îmbunătățirea calității serviciilor, fiind în top 10 agenții de customer experience la nivel mondial. Înființată în 2001, compania este prezentă în 92 de țări, cu peste 400 de proiecte active și 2 milioane de evaluări ale calității serviciilor realizate.
Compania 4Service Group, specializată pe cercetare de piață și Mystery Shopping, este liderul în evaluarea experienței clienților și îmbunătățirea calității serviciilor, fiind în top 10 agenții de customer experience la nivel mondial. Înființată în 2001, compania este prezentă în 92 de țări, cu peste 400 de proiecte active și 2 milioane de evaluări ale calității serviciilor realizate.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3948 / 20673 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





