Studiu: 40 % dintre români merg o dată la câteva luni sau mai rar la restaurantele din mall-uri
16 Martie 2021 Agerpres
Potrivit sursei citate, 90% dintre cei chestionaţi consideră că industria HoReCa a fost afectată "în mare" şi "în foarte mare măsură" de contextul pandemiei de COVID-19.
Patru din zece români (40%) frecventează o dată la câteva luni sau mai rar restaurantele din mall-uri, iar peste jumătate dintre persoane (55%) preferă fast-food-urile, arată rezultatele unui studiu publicat, marţi, de Reveal Marketing Research.
Potrivit sursei citate, 90% dintre cei chestionaţi consideră că industria HoReCa a fost afectată "în mare" şi "în foarte mare măsură" de contextul pandemiei de COVID-19.
În acest context, dacă înainte de pandemie, cei mai mulţi dintre români spun că le frecventau de două-trei ori pe lună (19%), în prezent fac acest lucru mai degrabă o dată la câteva luni sau chiar mai rar (40%). Totodată, atunci când merg totuşi la mall, restaurantele cele mai populare sunt cele de tip fast-food, menţionate de peste jumătate dintre oameni (55%), urmate de restaurantele cu specific românesc (33%) şi de cafenele (20%).
În privinţa criteriilor de alegere a restaurantului din mall, calitatea produselor este pe primul loc pentru 54% dintre respondenţi, în timp ce preţurile se află pe locul secund, cu 41% din totalul răspunsurilor. Un alt criteriu relevant pentru români este gradul în care sunt respectate măsurile de siguranţă împotriva COVID-19 în aceste localuri, fiind important pentru 32% dintre aceştia.
De asemenea, 40% din totalul persoanelor chestionate au afirmat că preferă aproximativ aceleaşi restaurante, în funcţie de promoţiile pe care le au.
"O altă categorie la care brandurile trebuie să fie atente este cea a consumatorilor loiali, reprezentată de un sfert dintre români (25%), care spun că obişnuiesc să cumpere mereu de la acelaşi local, indiferent de promoţii. Astfel, restaurantele trebuie să identifice, prin studii de loialitate, care sunt acele elemente adiţionale ce îi fidelizează pe oameni", se menţionează în concluziile Reveal Marketing Research.
Conform cercetării, înainte de pandemie, doar 7% dintre oameni declarau că nu mergeau niciodată la restaurantele din centrele comerciale, astăzi ponderea a crescut semnificativ, până la 32%, în special persoane de peste 55 de ani (65%). "Restricţiile impuse în zonele cu grad ridicat de răspândire a virusului, precum şi teama de îmbolnăvire din spaţiile publice pot fi explicaţii pentru care mulţi dintre români evită restaurantele din centrele comerciale", susţin realizatorii studiului.
Metoda folosită în cadrul studiului a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview), fiind derulate 1.004 interviuri online cu respondenţi cu vârste de peste 18 ani, online users, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional urban şi rural în perioada 18 - 22 februarie 2021. Marja de eroare este de +/- 3%, iar nivelul de încredere de 95%.
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development, cu o expertiză în peste 20 de industrii.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 15853 / 20442 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





