![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Platforma 24Aegon.ro a înregistrat o creştere a numărului de noi conturi cu 39%, în 2020
10 Iunie 2021
AgerpresDe asemenea, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea şi pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendinţă se va menţine pe tot parcursul lui 2021.
Platforma 24Aegon.ro, dedicată clienţilor Aegon România care deţin asigurări de viaţă, a înregistrat o creştere a numărului de noi conturi cu 39% în 2020, faţă de 2019, obiectivul stabilit pentru anul trecut din punct de vedere al numărului de noi utilizatori fiind astfel depăşit cu 9%, conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES.
Cele mai multe conturi au fost create în perioada stării de urgenţă, în intervalul aprilie - mai 2020. Potrivit reprezentanţilor Aegon, acesta este un semnal pozitiv care arată că românii încep să se obişnuiască din ce în mai mult cu instrumentele online pe care le au la dispoziţie şi care le oferă acces oricând pentru a vedea situaţia asigurării lor, dar şi pentru a face plăţi.
De asemenea, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea şi pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendinţă se va menţine pe tot parcursul lui 2021.
"Situaţia neplăcută adusă de pandemia COVID-19 ne-a oferit şi oportunităţi interesante pentru dezvoltare, la nivel individual şi de business. În domeniul administrării online a asigurărilor şi, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar şi de asigurări, România este în urma foarte multor ţări din vestul Europei. Deşi digitalizarea a fost tot timpul printre priorităţile noastre, în 2020, atât noi, cât şi clienţii, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor. Mă bucur să văd că românii sunt tot mai deschişi spre a utiliza platforma 24Aegon, în îmbunătăţirea căreia investim constant. Am pus pe primul loc siguranţa clienţilor, aşa că, începând din martie 2020, am transmis în mod constant informaţii despre avantajele utilizării platformei, dar şi detalii despre felul în care aceasta funcţionează. Sper că această tendinţă va continua şi acum, odată cu relaxarea restricţiilor şi cu ceea ce sperăm că va fi sfârşitul pandemiei", a spus Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Dispozitivele prin intermediul cărora clienţii efectuează operaţiunile sunt telefonul mobil, în proporţie de 57% şi desktop-ul, pentru 42%, tableta fiind utilizată de un procent foarte mic, 1%. O sesiune pe platformă a durat, în medie, patru minute.
În 2020, compania a implementat şi opţiunea de a efectua plata primelor restante direct din platformă, în vederea repunerii în vigoare a contractului de asigurare. Această facilitate ajută şi la eficientizarea proceselor interne, dar oferă şi clienţilor rapiditate, simplitate şi control.
Platforma 24Aegon.ro, funcţională din 2015, a fost optimizată şi relansată în iulie 2018, iar de atunci numărul utilizatorilor a crescut constant. Pe 24Aegon.ro clienţii companiei pot găsi toate detaliile despre poliţele lor de asigurare, de la evenimentele şi sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentaţia de care au nevoie în procesul de despăgubire, condiţiile de asigurare şi informaţii despre bonusuri şi campaniile de care beneficiază. Pot avea oricând acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un dispozitiv mobil. Clasamentul oraşelor de unde provin cei mai mulţi utilizatori ai acestei platforme este condus de Bucureşti, urmat de Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa şi Oradea. Platforma este folosită şi de românii stabiliţi în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.
Aegon România face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viaţă, planuri de pensie şi soluţii pentru investiţii. Aegon are, la nivel mondial, o tradiţie de peste 175 de ani. În total, cei peste 22.300 de angajaţi ai companiei oferă servicii financiare pentru aproximativ 30,4 de milioane de clienţi din America, Europa şi Asia. Aegon a intrat pe piaţa din România în 2007, prin compania de pensii private, şi în 2008 prin compania de asigurări de viaţă. În prezent, Aegon are în România peste 1 milion de clienţi şi 150 de angajaţi.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 12897 / 18463 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
MergerMarket League Tables - Full Year 2024 | Piața de M&A a cunoscut o redresare prudentă anul trecut și a înregistrat o creștere de 8 % la nivel global. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...