ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Piaţa comerţului online din România va creşte cu 20% în acest an (estimări)

21 Martie 2023   |   Agerpres

În aceste condiţii, în România, piaţa de e-Commerce va cunoaşte o creştere de 20% la final de 2023, în comparaţie cu anul trecut, respectiv de 15% faţă de 2020, când pe fondul pandemiei mare parte din achiziţiile din magazine fizice au fost realizate online.

 
 
Piaţa de e-Commerce din România va creşte, în 2023, cu 20%, atât faţă de anul anterior, cât şi comparativ cu perioada pandemiei, arată estimările publicate, marţi, de o platformă unică de identificare a produselor profitabile din magazine online.
 
Conform analizei TRUDA, piaţa dedicată achiziţiilor online va fi definită, în acest an, de o serie de schimbări, printre care faptul că românii iau decizii de achiziţie mai greu, însă cumpără mai des şi mai mult online, segmentul de lux are vânzări spectaculoase, iar magazinele online îşi schimbă abordarea pe promovarea produselor care aduc profit mai mare.
 
În aceste condiţii, în România, piaţa de e-Commerce va cunoaşte o creştere de 20% la final de 2023, în comparaţie cu anul trecut, respectiv de 15% faţă de 2020, când pe fondul pandemiei mare parte din achiziţiile din magazine fizice au fost realizate online.
 
La capitolul promovare, costurile companiilor din online au crescut cu 30%, în primele luni din acest an, în timp ce vânzările pentru produsele de lux s-au majorat cu 50%, în ultimul timp. Cele mai cumpărate produse din gama luxury sunt cele din categoriile Îmbrăcăminte, Încălţăminte, Ceasuri şi Parfumuri, unde valoarea medie a comenzii este de 2.200 de lei.
 
"Inflaţia ridicată a schimbat considerabil comportamentul românilor atunci când cumpără online. Dacă înainte utilizatorii online aveau cinci interacţiuni cu un brand înainte de achiziţiona un produs, acum sunt şapte puncte de interacţiune cu brandul în procesul de achiziţie până la plasarea şi confirmarea comenzii pentru produsele cu o valoare mai mică", menţionează reprezentanţii platformei de specialitate.
 
O altă previziune TRUDA indică faptul că, tot ca efect al inflaţiei, românii preferă să cumpere produse la preţuri mai mici, dar în cantităţi mai mari, în special produse din categoriile Food, Health&bio, Fashion şi Beauty, nişe pe care astfel valoarea coşului de cumpărături este mai mare, în medie între 150 de lei şi 220 de lei.
 
Companie fondată în anul 2022, TRUDA aduce pe piaţa de e-Commerce o tehnologie unică în România, bazată pe machine learning, care analizează în timp real performanţa în online şi identifică produsele cel mai mare randament pentru vânzări mai mari. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7511 / 20684
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...