Nemulţumirea angajaţilor faţă de locul de muncă actual a crescut în ultimul an (sondaj)
03 Decembrie 2024
AgerpresConform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.
Aproape jumătate dintre angajaţi (49%) sunt nemulţumiţi sau total nemulţumiţi de locul de muncă actual, în creştere faţă de anul precedent, când ponderea depăşea uşor o treime, arată un sondaj realizat de platforma de recrutare bestjobs.
Conform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.
În acelaşi timp, şase din zece respondenţi afirmă că satisfacţia scăzută la locul de muncă le afectează negativ viaţa personală, iar acest impact ridică întrebări legate de echilibrul muncă-viaţă personală, mai ales că 42% dintre angajaţi se declară foarte nemulţumiţi de acest aspect, în timp ce 34% reuşesc cu greu să menţină o formă de echilibru.
Conform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.
În acelaşi timp, şase din zece respondenţi afirmă că satisfacţia scăzută la locul de muncă le afectează negativ viaţa personală, iar acest impact ridică întrebări legate de echilibrul muncă-viaţă personală, mai ales că 42% dintre angajaţi se declară foarte nemulţumiţi de acest aspect, în timp ce 34% reuşesc cu greu să menţină o formă de echilibru.
La nivel general, aproape jumătate (49%) din totalul celor intervievaţi se declară nemulţumiţi şi foarte nemulţumiţi de jobul lor, în creştere faţă de 2023 (37%) şi 2022 (32%).
Potrivit sursei citate, creşterea veniturilor reprezintă principala nevoie a angajaţilor, afectaţi de instabilitatea economică şi de efectele tot mai puternice ale inflaţiei, 55% dintre aceştia considerând că o majorare salarială le-ar aduce mai multă satisfacţie la locul de muncă. Alte aspecte importante includ: un program mai flexibil (11%), posibilitatea de a lucra remote (10%) şi aprecierea din partea şefilor (10%).
Totodată, doar 6% dintre angajaţi prioritizează promovarea profesională, vizibilitatea sau reputaţia.
La capitolul venituri, 60% dintre cei chestionaţi consideră că acesta sunt sub media pieţei, în timp ce doar 20% le percep ca fiind corecte în raport cu valoarea şi expertiza lor. În ceea ce priveşte creşterile salariale, 59% dintre respondenţi nu au beneficiat de nicio majorare în ultimul an, în timp ce 26% au primit o creştere cuprinsă între 10% şi 15%.
În privinţa beneficiilor extrasalariale, cele mai frecvente sunt: bonurile de masă (61%), abonamentele la clinici medicale private (24%), bonusurile de performanţă (24%), decontarea transportului (20%) şi posibilitatea de a lucra remote (18%).
Pe de altă parte, angajaţii îşi exprimă dorinţa pentru mai multe zile de concediu (29%), vouchere de vacanţă (24%) şi o extindere a bonusurilor de performanţă (21%).
Rezultatele sondajului de specialitate relevă faptul că printre principalele motive de stres la birou se află: volumul de muncă tot mai crescut (15%), îngrijorările legate de starea de sănătate (15%) şi teama de concediere (13%). În plus, 42% dintre angajaţi se confruntă cu simptome de burnout.
Sondajul bestjobs a fost realizat în luna noiembrie, pe un eşantion de 1.215 de utilizatori de Internet.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 157 / 18244 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...