
Nemulţumirea angajaţilor faţă de locul de muncă actual a crescut în ultimul an (sondaj)
03 Decembrie 2024
AgerpresConform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.
Aproape jumătate dintre angajaţi (49%) sunt nemulţumiţi sau total nemulţumiţi de locul de muncă actual, în creştere faţă de anul precedent, când ponderea depăşea uşor o treime, arată un sondaj realizat de platforma de recrutare bestjobs.
Conform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.
În acelaşi timp, şase din zece respondenţi afirmă că satisfacţia scăzută la locul de muncă le afectează negativ viaţa personală, iar acest impact ridică întrebări legate de echilibrul muncă-viaţă personală, mai ales că 42% dintre angajaţi se declară foarte nemulţumiţi de acest aspect, în timp ce 34% reuşesc cu greu să menţină o formă de echilibru.
Conform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.
În acelaşi timp, şase din zece respondenţi afirmă că satisfacţia scăzută la locul de muncă le afectează negativ viaţa personală, iar acest impact ridică întrebări legate de echilibrul muncă-viaţă personală, mai ales că 42% dintre angajaţi se declară foarte nemulţumiţi de acest aspect, în timp ce 34% reuşesc cu greu să menţină o formă de echilibru.
La nivel general, aproape jumătate (49%) din totalul celor intervievaţi se declară nemulţumiţi şi foarte nemulţumiţi de jobul lor, în creştere faţă de 2023 (37%) şi 2022 (32%).
Potrivit sursei citate, creşterea veniturilor reprezintă principala nevoie a angajaţilor, afectaţi de instabilitatea economică şi de efectele tot mai puternice ale inflaţiei, 55% dintre aceştia considerând că o majorare salarială le-ar aduce mai multă satisfacţie la locul de muncă. Alte aspecte importante includ: un program mai flexibil (11%), posibilitatea de a lucra remote (10%) şi aprecierea din partea şefilor (10%).
Totodată, doar 6% dintre angajaţi prioritizează promovarea profesională, vizibilitatea sau reputaţia.
La capitolul venituri, 60% dintre cei chestionaţi consideră că acesta sunt sub media pieţei, în timp ce doar 20% le percep ca fiind corecte în raport cu valoarea şi expertiza lor. În ceea ce priveşte creşterile salariale, 59% dintre respondenţi nu au beneficiat de nicio majorare în ultimul an, în timp ce 26% au primit o creştere cuprinsă între 10% şi 15%.
În privinţa beneficiilor extrasalariale, cele mai frecvente sunt: bonurile de masă (61%), abonamentele la clinici medicale private (24%), bonusurile de performanţă (24%), decontarea transportului (20%) şi posibilitatea de a lucra remote (18%).
Pe de altă parte, angajaţii îşi exprimă dorinţa pentru mai multe zile de concediu (29%), vouchere de vacanţă (24%) şi o extindere a bonusurilor de performanţă (21%).
Rezultatele sondajului de specialitate relevă faptul că printre principalele motive de stres la birou se află: volumul de muncă tot mai crescut (15%), îngrijorările legate de starea de sănătate (15%) şi teama de concediere (13%). În plus, 42% dintre angajaţi se confruntă cu simptome de burnout.
Sondajul bestjobs a fost realizat în luna noiembrie, pe un eşantion de 1.215 de utilizatori de Internet.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 917 / 19004 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat BT Pensii în preluarea fondului BRD Medio, care devine Pensia Mea Plus. Vânzătorii au lucrat cu avocații PNSA
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...