Cushman & Wakefield Echinox a înregistrat venituri în creştere cu 15% în 2023
03 Iunie 2024
AgerpresDepartamentul de birouri a fost cel mai performant din companie, din punct de vedere al veniturilor generate, cu tranzacţii de închiriere care au totalizat 113.000 metri pătraţi şi o cotă de piaţă de peste 26%.
Cushman & Wakefield Echinox a încheiat anul 2023 cu venituri de 12 milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior, evoluţie care a propulsat compania pe locul doi în topul celor mai mari consultanţi imobiliari din România, într-un an caracterizat în principal de o stagnare a acestei pieţe.
Potrivit unui comunicat al companiei, motoarele de creştere au fost atât liniile de business, care oferă servicii de brokeraj - birouri, retail, industrial şi capital markets, cât şi cele de servicii profesionale - asset management, project & development, certificări, evaluare şi research.
Departamentul de birouri a fost cel mai performant din companie, din punct de vedere al veniturilor generate, cu tranzacţii de închiriere care au totalizat 113.000 metri pătraţi şi o cotă de piaţă de peste 26%. Această performanţă a plasat Cushman & Wakefield Echinox pe poziţia de lider al pieţei de închiriere de spaţii de birouri la nivel naţional.
Potrivit unui comunicat al companiei, motoarele de creştere au fost atât liniile de business, care oferă servicii de brokeraj - birouri, retail, industrial şi capital markets, cât şi cele de servicii profesionale - asset management, project & development, certificări, evaluare şi research.
Departamentul de birouri a fost cel mai performant din companie, din punct de vedere al veniturilor generate, cu tranzacţii de închiriere care au totalizat 113.000 metri pătraţi şi o cotă de piaţă de peste 26%. Această performanţă a plasat Cushman & Wakefield Echinox pe poziţia de lider al pieţei de închiriere de spaţii de birouri la nivel naţional.
De asemenea, Departamentul Retail Agency al Cushman & Wakefield Echinox a intermediat anul trecut 26 de tranzacţii de închiriere, totalizând aproximativ 30.000 de metri pătraţi în Bucureşti şi în principalele oraşe din ţară în 2023, pentru clienţi precum Leroy Merlin, Peek & Cloppenburg, Somproduct, Mobexpert, Noriel, Jimmy Key sau Wittchen.
În acelaşi timp, pe segmentul de industrial, compania a intermediat tranzacţii de aproape 40.000 metri pătraţi, iar vânzarea hotelului K+K din Bucureşti, în prima parte a anului trecut, cea mai importantă tranzacţie de pe piaţa hotelieră din 2023, a contribuit de asemenea la evoluţia Cushman & Wakefield Echinox.
Departamentul de Asset Services si-a extins portofoliul cu noi proprietăţi şi cu noi chiriaşi, ajungând să administreze proiecte de aproape 500.000 de metri pătraţi, în timp ce echipa de evaluări a evaluat peste 400 de proprietăţi.
"Extraordinara evoluţie a business-ului nostru este rezultatul efortului întregii echipe, care, prin capacitatea de a anticipa schimbările de pe piaţă, a reuşit să valorifice la maxim oportunităţile aduse de noile trenduri. Pe lângă rezultatul din 2023, trebuie să remarc faptul că, între 2020 şi 2023, una dintre cele mai provocatoare şi incerte perioade atât pentru chiriaşi, cât şi pentru proprietarii de active imobiliare, Cushman & Wakefield Echinox a reuşit să-şi majoreze cifra de afaceri de peste 2,5 ori", a declarat Oana Iliescu, Managing Director Cushman & Wakefield Echinox.
Compania a continuat să crească şi pe partea de project management prin câştigarea unor noi mandate, dar şi pe cea a serviciilor de certificări verzi, cel mai important proiect realizat fiind portofoliul eMag din România şi Ungaria.
Cushman & Wakefield Echinox este o companie de consultanţă imobiliară de top pe piaţa locală, activând în toate segmentele pieţei imobiliare. Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deţinut şi operat independent, cuprinde o echipă de peste 80 de profesionişti şi colaboratori, ce oferă o gamă completă de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor şi chiriaşilor.
Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajaţi în aproape 400 de birouri şi peste 60 de ţări şi venituri de 9,5 miliarde de dolari. Serviciile principale ale companiei sunt: consultanţă în gestionarea activelor şi investiţiilor, pieţe de capital, închirieri, administrarea proprietăţilor, reprezentarea chiriaşilor, servicii de proiect şi evaluare.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1362 / 18342 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...