ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cu o cifră de afaceri estimată la peste 77 mil. E în 2023, UTI CFM angajează persoane cu specializări tehnice în toată țara, oferind salarii care pot ajunge la 12.000 de lei

22 Martie 2023   |   BizLawyer

Compania este deschisă și dornică să aducă în echipă studenți și absolvenți cu profil tehnic (hidrotehnică, automatică și informatică, ingineria instalațiilor, inginerie mecanică și robotică, construcții) care doresc să facă practică într-o companie românească de succes și să înceapă o carieră de viitor.

 
 
Pentru 2023, compania UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT estimează o cifră de afaceri record, de peste 77 de milioane de euro, luând în calcul contracte semnate. Anul trecut, cifra de afaceri a fost de aproximativ 45 de milioane de euro, iar creșterea puternică din ultimii ani este rezultatul unor investiții consistente în tehnologie, infrastructură pentru derularea contractelor și în formarea de echipe de specialiști în toată țara, care i-au permis să realizeze proiecte complexe, să își consolideze și extindă competențele.

În prezent, UTI CFM este lider de piață în domeniul instalațiilor și sistemelor de securitate destinate domeniului aeroportuar și se situează în top 5 furnizori de servicii de facility management.


În 2023, UTI CFM derulează proiecte pentru aeroporturi din România: extinderea terminalului de plecări al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, extinderea Aeroportului Internațional Sibiu și a Aeroportului Internațional Satu-Mare, instalarea de sisteme de securitate perimetrală pe Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța, implementarea unui sistem de aterizare instrumental pentru Aeroportul Internațional George Enescu Bacău, finalizarea primului sistem de turn de control virtual din țara noastră pentru Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav.

Anul acesta firma derulează și proiectul de modernizare a sistemului de transport public prin troleibuz din Tg. Jiu, unde va reabilita și securiza clădirile administrative ale companiei de transport local și va înlocui rețelele de cabluri pentru troleibuze și substații electrice.

Se adaugă realizarea instalațiilor pentru spitalul orășenesc care se construiește în Sinaia (instalații electrice, sanitare, termice, de ventilație și climatizare, de curenți slabi, de gaze naturale, de desfumare – presurizare).
De asemenea, continuă să furnizeze servicii de mentenanță preventivă și corectivă pentru aeroporturi (Otopeni, Cluj), infrastructuri energetice (Hidroelectrica – Ecluza Română Porțile de Fier II), bănci, centre comerciale, spații de birouri și mall-uri.  

UTI CFM numără în prezent peste 890 de angajați în toate regiunile României: București și Ilfov, Muntenia, Oltenia, Dobrogea, Transilvania, Ardeal, Banat, Moldova. Cu toate acestea, în prezent firma angajează peste 100 de persoane cu specializări tehnice în toată țara.

„Căutăm instalatori, mecanici, electricieni ANRE IIB, tehnicieni curenți slabi, ingineri instalații electrice și mecanice, șefi de șantier și manageri de proiect. Salariile personalului de execuție pornesc de la 5.000 de lei net și pot ajunge la peste 7.000 de lei net, în funcție de experiență și autorizările deținute. Pentru ingineri, șefi de santier și manageri de proiect, salariile pornesc de la 6.000 de lei și pot ajunge la 12.000 de lei, în funcție de studii, experiență și certificări. Contractele se semnează imediat după acceptarea ofertei”, a declarat Cristian CosteaDirectorul General al societății.

Compania este deschisă și dornică să aducă în echipă studenți și absolvenți cu profil tehnic (hidrotehnică, automatică și informatică, ingineria instalațiilor, inginerie mecanică și robotică, construcții) care doresc să facă practică într-o companie românească de succes și să înceapă o carieră de viitor. Stagiile de internship sunt plătite, iar întreaga activitate de învățare la locul de muncă se face cu coordonarea unor mentori cu experiență.

UTI CONSTRUCION AND FACILITY MANAGEMENT este furnizor de top pentru soluții tehnice complete și servicii destinate infrastructurilor construite (birouri, spații comerciale, spații rezidențiale, clădiri publice, construcții industriale, logistice, de transport, infrastructuri critice etc). Compania operează la nivel național printr-o rețea puternică de echipe on-site și mobile și deservește clienți din diverse domenii.
De asemenea, UTI CFM este parte a noului portofoliu investițional TIU Investments and Management, portofoliu orientat spre tehnologii pentru infrastructură critică, transporturi, sisteme IT.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5032 / 18221
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...