ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Aproape jumătate dintre companii au crescut valoarea beneficiilor acordate angajaţilor, în 2025 (studiu)

11 Decembrie 2025   |   Agerpres

Studiul arată că primele în bani rămân lider (49%), însă cardurile cadou câştigă teren (38%), devenind un standard tot mai utilizat în recompensarea angajaţilor.

 
 
Aproape jumătate dintre companii (45%) au crescut valoarea beneficiilor acordate angajaţilor în acest an comparativ cu anul precedent, relevă un studiu realizat de Up România şi Reveal Marketing Research.

Pe fondul unei atenţii crescute la eficienţa bugetelor, companiile se orientează tot mai des spre beneficii flexibile, predictibile şi uşor de administrat. Studiul arată că primele în bani rămân lider (49%), însă cardurile cadou câştigă teren (38%), devenind un standard tot mai utilizat în recompensarea angajaţilor. Popularitatea lor este susţinută de beneficii clare, precum flexibilitatea şi costurile optimizabile şi de avantajele percepute de angajaţi: reduceri suplimentare (52%), perioadă extinsă de utilizare (48%) şi o reţea variată de parteneri (35%).


Studiul arată că 81% dintre companii oferă beneficii de sărbători în 2025, folosindu-le ca pe un instrument de consolidare a relaţiei cu angajaţii. Principalele obiective urmărite sunt creşterea sentimentului de apreciere (63%), întărirea loialităţii faţă de companie (50%) şi stimularea motivaţiei (47%). Impactul este vizibil imediat: companiile observă creşterea motivaţiei (51%), a implicării (44%) şi îmbunătăţirea wellbeingului echipei (35%) după acordarea beneficiilor.

"Rezultatele studiului confirmă ceea ce vedem zi de zi în colaborarea cu partenerii noştri: companiile îşi doresc să rămână aproape de angajaţi, chiar şi atunci când bugetele sunt sub presiune. Cardul cadou a devenit un mod simplu şi eficient de a spune 'mulţumesc', oferind fiecărui angajat libertatea de a alege ce îi aduce cea mai mare bucurie. Iar această libertate se reflectă direct în motivaţia şi energia echipelor", a declarat Ionuţ Cătălin Condruz, Chief Strategy & Operations Director, Up România, citat în prezentarea cercetării.
Pentru anul viitor, organizaţiile iau în calcul o adaptare şi mai mare a beneficiilor: 79% consideră oportun un buget flexibil pentru sărbătorile din 2026. Cele mai frecvente bugete estimate se situează între 300-400 lei (31%) şi 401-500 lei (27%), semn că predictibilitatea şi scalabilitatea rămân priorităţi.


"Companiile caută echilibrul între controlul costurilor şi nevoia de a menţine un nivel ridicat de motivare în echipă. Tocmai această orientare spre flexibilitate şi eficienţă transformă cardul cadou într-un standard al pieţei şi arată că investiţia în oameni rămâne una dintre cele mai sigure strategii în perioade de incertitudine. Rezultatele studiului arată foarte clar că ne aflăm într-un moment de tranziţie către beneficii mai inteligente şi mai adaptate", a explicat Marius Luican, General Manager, Reveal Marketing Research.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 493 de respondenţi B2B (manageri HR, directori generali, middle management şi antreprenori), cu vârste între 25-65 de ani, din mediul urban şi rural.

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.

Up România face parte din Grupul UpCoop, deserveşte peste 25.000 de clienţi şi peste 1,3 milioane de beneficiari pe Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanţă, Up Cultură. La aceştia se adaugă peste 1,2 milioane de beneficiari pe Up Social din 150 de proiecte sociale naţionale şi locale care au fost realizate în ultimii 6 ani.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1 / 20593
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Mușat & Asociații asistă cu succes asocierea DOGUS în adjudecarea și semnarea contractului pentru cel mai mare proiect de infrastructură derulat în ultimii ani de o autoritate publică în București
Albota Law Firm își menține standardele ridicate în Real Estate cu o echipă alcătuită doar din avocați seniori, recunoscută constant în ghidurile internaționale. Practica are anvergură, ritm și disciplină, iar vizibilitatea internațională validează un mod de lucru orientat spre rezultat | De vorbă cu Oana Albota (Managing Partner) despre tendințele pieței, provocările perioadei modul în care lucrează echipa
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în cea mai mare emisiune de obligațiuni AT1 din Europa Centrală și de Est | Echipa de proiect, coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...