Tremend a devenit furnizor major de soluţii informatice pentru Comisia Europeană
17 Decembrie 2020
Agerpres"Prin implicarea în aceste proiecte, Tremend şi-a consolidat prezenţa în Belgia, Luxemburg şi Italia, reconfirmându-şi poziţia de furnizor de vârf de tehnologie software şi inovaţie în Europa", se menţionează în comunicat.
Tremend a devenit un furnizor major de servicii informatice pentru Comisia Europeană şi alte instituţii europene, susţinându-le în procesul de digitalizare şi inovare în domenii precum educaţie, guvernare publică, comunicare cu cetăţenii, conform unui comunicat remis, joi, spre publicare.
Contractele cadru multianuale semnate pentru instituţii centrale europene au un buget total de 25 de milioane de euro, cu venituri aferente estimate la 2,7 milioane de euro pentru 2020 şi 7 milioane de euro pentru 2021.
"Prin implicarea în aceste proiecte, Tremend şi-a consolidat prezenţa în Belgia, Luxemburg şi Italia, reconfirmându-şi poziţia de furnizor de vârf de tehnologie software şi inovaţie în Europa", se menţionează în comunicat.
Până în prezent, compania de tehnologie este implicată în 10 proiecte majore pentru instituţii centrale ale Uniunii Europene, cu beneficii directe pentru milioane de cetăţeni ai Europei. Proiectele sprijină creşterea competitivităţii în rândul adulţilor şi tinerilor prin promovarea învăţării colaborative, îi ajută să se conecteze şi să facă schimburi de cunoştinţe şi de experienţă în limbi străine, creează reţele şi oportunităţi de dezvoltare profesională, oferă soluţii de infrastructură cloud, operare şi gestionare de platforme informatice complexe, asigură dezvoltare de soluţii inovatoare de comunicare şi colaborare digitală, aplicaţii mobile, platforme de eLearning şi conţinut educaţional multimedia.
Printre proiectele cheie derulate de Tremend se numără Platforma electronică pentru educaţia adulţilor în Europa (EPALE), cât şi eTwinning şi School Education Gateway - platforme online dedicate specialiştilor din domeniul educaţiei, care susţin eforturile CE în depăşirea dificultăţilor curente din sfera învăţământului preuniversitar. Tremend este totodată partenerul tehnologic în consorţiul pentru implementarea Platformei europene pentru competenţe digitale şi locuri de muncă. De asemenea, dezvoltă aplicaţii eLearning pentru Autoritatea Europeană pentru Siguranţa Alimentară (EFSA) şi este responsabil pentru sistemele de backup în cloud pentru portaluri critice europene.
Instituţiile pentru care Tremend dezvoltă soluţii software se numără Agenţia Europeană de Mediu (EEA), Agenţia Executivă pentru Educaţie, Audiovizual şi Cultură (EACEA), Direcţia Generală pentru Educaţie şi Cultură (DG EAC), Direcţia Generală pentru Ocuparea forţei de muncă, afaceri sociale şi incluziune (DG EMPL), Autoritatea Europeană pentru Siguranţa Alimentară (EFSA), Direcţia Generală pentru Comunicare (DG Comm), Direcţia Generală Informatică (DG DIGIT), Centrul Comun de Cercetare (JRC) Italia, Direcţia Generală pentru Reţele de Comunicare, Conţinut şi Tehnologie (DG CONNECT), Oficiul de Publicaţii al Uniunii Europene (OP).
În perioada următoare, Tremend va pune un accent puternic pe furnizarea de soluţii tehnologice ce vor contribui la dezvoltarea sustenabilă a societăţii europene, şi îşi propune să continue extinderea internaţională a afacerilor, în Europa de vest şi centrală, Asia şi SUA.
Tremend are o experienţă de 15 ani în dezvoltarea de soluţii şi servicii software, cu clienţi în 20 de ţări pe 4 continente şi cu peste 700 de proiecte de anvergură lansate în sectoare precum finanţe, bănci, telecom, auto, retail şi servicii medicale, fiind unul dintre cei mai puternici jucători în industria IT europeană. Tremend are două sedii în România, în Bucureşti şi în Braşov, cât şi în Atlanta (Statele Unite), Bruxelles (Belgia), Londra (UK), Luxembourg.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 8 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...