ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Transport Minister Drula questions usefulness of airport metro line in its current form

19 Mai 2021   |   Agerpres

"The question arises whether this investment of 700 million euros [metro line to Otopeni, ed.n.] is useful in this form, especially since Bucharest is in great need of other metro lines. It is about the M5 line that crosses Bucharest east to west, then the continuation to the south of lines 4, even on the M7 line from Colentina to Rahova. All these are necessary lines that connect densely populated neighborhoods.The density of the area from [station, ed.n.] Tokyo to Otopeni Airport is the lowest in Bucharest, there are forests there, all of which raise questions about feasibility. A metro line doesn't only cost the construction, its operation costs very much. The line opened in Drumul Taberei costs us 175 million [lei] per year. We recover 25 million from the tickets, so that leaves 150 million in subsidy. I think we need to invest with our head. The experts of the European Investment Bank are helping us to invest wisely. As for Cluj, based on current talks, there are 300 million euros and another 300 million euros provided for Bucharest, under the PNNR," explained Catalin Drula

 
 
The density of the area from Tokyo station to Otopeni Airport is the lowest in Bucharest and, therefore, the question arises whether this investment of 700 million euros is useful in this form, Minister of Transport and Infrastructure Catalin Drula said on Wednesday.
 
"The question arises whether this investment of 700 million euros [metro line to Otopeni, ed.n.] is useful in this form, especially since Bucharest is in great need of other metro lines. It is about the M5 line that crosses Bucharest east to west, then the continuation to the south of lines 4, even on the M7 line from Colentina to Rahova. All these are necessary lines that connect densely populated neighborhoods.The density of the area from [station, ed.n.] Tokyo to Otopeni Airport is the lowest in Bucharest, there are forests there, all of which raise questions about feasibility. A metro line doesn't only cost the construction, its operation costs very much. The line opened in Drumul Taberei costs us 175 million [lei] per year. We recover 25 million from the tickets, so that leaves 150 million in subsidy. I think we need to invest with our head. The experts of the European Investment Bank are helping us to invest wisely. As for Cluj, based on current talks, there are 300 million euros and another 300 million euros provided for Bucharest, under the PNNR," explained Catalin Drula
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2731 / 4610
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...