
Webhelp România vrea să preia o companie ce-i va completa paleta de servicii. În 2019, cifra de afaceri locală va crește cu 10 mil. €
28 Ianuarie 2019
T. S.Astfel, după un 2018 în care a confirmat tendinţa generală de creştere a grupului, cu o majorare a cifrei de afaceri locale cu 2 milioane de euro, Webhelp România îşi va extinde operaţiunile în 2019.
Webhelp România are ca obiectiv pentru 2019 majorarea cifrei de afaceri locale cu 10 milioane de euro, după ce, în 2018, aceasta a crescut cu 2 milioane euro, conform unui comunicat remis spre publicare.
"Dacă ar trebui să descriu 2018 într-un singur cuvânt, acela ar fi, cu siguranţă, spectaculos. Abordarea unui nou model de business ne-a permis să extindem portofoliul de clienţi locali cu 10% şi să susţinem eficientizarea activităţii a doi dintre clienţii noştri istorici prin abordarea serviciului client dintr-o perspectivă 100% digitală. Achiziţiile şi fuziunile realizate de către grupul internaţional în ultimele 12 luni ne permit acum să repoziţionăm România pe harta operaţiunilor Webhelp", a declarat Raluca Leonte, CEO Webhelp România.
"Dacă ar trebui să descriu 2018 într-un singur cuvânt, acela ar fi, cu siguranţă, spectaculos. Abordarea unui nou model de business ne-a permis să extindem portofoliul de clienţi locali cu 10% şi să susţinem eficientizarea activităţii a doi dintre clienţii noştri istorici prin abordarea serviciului client dintr-o perspectivă 100% digitală. Achiziţiile şi fuziunile realizate de către grupul internaţional în ultimele 12 luni ne permit acum să repoziţionăm România pe harta operaţiunilor Webhelp", a declarat Raluca Leonte, CEO Webhelp România.
Astfel, după un 2018 în care a confirmat tendinţa generală de creştere a grupului, cu o majorare a cifrei de afaceri locale cu 2 milioane de euro, Webhelp România îşi va extinde operaţiunile în 2019.
Dacă în anii anteriori cifra de afaceri a filialei locale era realizată exclusiv pe fondul unei dezvoltări organice, în 2019, Webhelp România se va concentra şi pe achiziţia unei companii ce va completa paleta de servicii oferite în acest moment. Odată cu creşterea numărului de angajaţi cu circa 500 de persoane, se estimează şi majorarea cifrei de afaceri cu 10 milioane euro, de cinci ori mai mult faţă de anul anterior.
"Urmărim să ne acompaniem clienţii printr-o ofertă 360, care poate servi toate departamentele, de la marketing şi financiar, la customer service etc. În parteneriatul cu noi, clienţii se pot concentra pe dezvoltarea activitătii lor principale, în timp ce, împreună, creăm oportunităţi pentru comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea", a adăugat Raluca Leonte.
În portofoliul filialei româneşti vor fi păstrate serviciile complexe, cu valoare adăugată mare, digitale şi multilingve, precum Market Data Research şi Invoice & Credit Control, iar activităţile pur tranzacţionale sunt transferate, treptat, către destinaţiile low-cost din grup. Astfel, activitatea de 100 FTEs lansată pentru cea mai mare companie aeriană low-cost din lume, la Iaşi, contribuie la consolidarea centrului din Moldova.
Printre principalele provocări pentru 2019 se numără cele legate de mediul economic şi legislativ.
"Modificările realizate anul trecut în legislaţia fiscală au influenţat puternic percepţia investitorilor privind evoluţia economică a României de anul acesta. Dacă la acestea adăugăm o rată ridicată a fluctuaţiei de personal într-un domeniu cum este cel în care activăm, este evident că modelele de business vor suferi modificări importante, astfel încât să poată susţine o creştere a cifrei de afaceri, fără a depinde direct de numărul de resurse umane, prin orientarea către servicii cu valoare adăugată mare", a spus Raluca Leonte.
Webhelp România are 2.000 de angajaţi şi este prezentă în patru oraşe (Bucureşti, Ploieşti, Galaţi şi Iaşi) şi are o puternică bază de selecţie pentru tinerele talente, cu reprezentanţi în majoritatea structurilor de management din cele 35 de ţări ale grupului. Portofoliul de clienţi ai filialei locale numără nu mai puţin de 31 de nume, precum: Samsung, Sephora, Bouygues Telecom, Orange, Vodafone, NN şi Eurostar.
Webhelp este cel mai mare furnizor de servicii BPO (Business Process Outsourcing) la nivel european şi deţine 140 centre de operaţiuni, în 35 de ţări, şi peste 50.000 de angajaţi.
Compania a inaugurat, anul trecut, 11 noi centre de operaţiuni şi a fuzionat şi achiziţionat şase noi companii (IQ-to-Link, Runway, OEE, Technofix, Meddomed & Meded, Sellbytel).
Grupul Webhelp furnizează, la nivel global, servicii dedicate relaţiilor cu clienţii pentru peste 600 de companii, lideri în domenii de activitate precum telecom, retail, călătorii, modă, auto, logistică sau comerţ electronic. Amazon, Easy Jet, Bouygues Telecom, Vodafone sau Marc Jacobs sunt doar câţiva dintre clienţii grupului.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8638 / 8725 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...