McDonald’s lansează un program care susţine tinerii din România, cu granturi în valoare de peste 50.000 euro
06 Mai 2025 Agerpres
Prin acest proiect, McDonald's acordă granturi destinate susţinerii iniţiativelor din patru domenii-cheie, precum antreprenoriat, educaţie, talent şi sustenabilitate.
McDonald's lansează Grant My Passion, un nou program care susţine tinerii din România, cu granturi în valoare totală de peste 50.000 euro, a anunţat luni compania.
Conform sursei citate, programul se adresează tinerilor de 17-19 ani care doresc să investească în educaţia lor şi în dezvoltarea pasiunilor.
Prin acest proiect, McDonald's acordă granturi destinate susţinerii iniţiativelor din patru domenii-cheie, precum antreprenoriat, educaţie, talent şi sustenabilitate, precizează sursa citată.
"Proiectul 'Grant My Passion' este un angajament faţă de visurile celor care îndrăznesc să le urmeze. În McDonald's, întâlnim zi de zi tineri talentaţi şi ambiţioşi şi ştim că, atunci când li se oferă oportunităţile potrivite, pot face lucruri extraordinare. Povestea noastră este una a dezvoltării continue - majoritatea managerilor din restaurantele noastre şi-au început carierele aici şi au crescut pas cu pas, construindu-şi trasee profesionale solide. Prin acest program, ne dorim să fim mai mult decât un susţinător - vrem să fim un partener de încredere care le oferă resursele şi motivaţia necesare pentru a transforma ideile lor în proiecte reale, cu impact pozitiv în comunitate sau pentru dezvoltarea lor personală", a afirmat Valentin Truţă, director general Premier Restaurants România, citat într-un comunicat.
Conform sursei citate, programul se adresează tinerilor de 17-19 ani care doresc să investească în educaţia lor şi în dezvoltarea pasiunilor.
Prin acest proiect, McDonald's acordă granturi destinate susţinerii iniţiativelor din patru domenii-cheie, precum antreprenoriat, educaţie, talent şi sustenabilitate, precizează sursa citată.
"Proiectul 'Grant My Passion' este un angajament faţă de visurile celor care îndrăznesc să le urmeze. În McDonald's, întâlnim zi de zi tineri talentaţi şi ambiţioşi şi ştim că, atunci când li se oferă oportunităţile potrivite, pot face lucruri extraordinare. Povestea noastră este una a dezvoltării continue - majoritatea managerilor din restaurantele noastre şi-au început carierele aici şi au crescut pas cu pas, construindu-şi trasee profesionale solide. Prin acest program, ne dorim să fim mai mult decât un susţinător - vrem să fim un partener de încredere care le oferă resursele şi motivaţia necesare pentru a transforma ideile lor în proiecte reale, cu impact pozitiv în comunitate sau pentru dezvoltarea lor personală", a afirmat Valentin Truţă, director general Premier Restaurants România, citat într-un comunicat.
Sub umbrela "Credem în tinerii din România", McDonald's îşi propune constant să sprijine dezvoltarea noilor generaţii, atât pe plan profesional, cât şi personal. Accesul la oportunităţi este esenţial pentru ca tinerii să îşi urmeze pasiunile şi să îşi atingă potenţialul, iar acest proiect vine să răspundă exact acestei nevoi, menţionează compania.
Totodată, programul oferă patru tipuri de granturi, fiecare conceput pentru a sprijini tinerii în drumul lor spre succes, indiferent de domeniul în care vor să se afirme.
"YoungStart Grant este destinat celor cu spirit antreprenorial, care au o idee de start-up şi vor să îşi transforme viziunea într-un plan de afaceri concret. Talent Grant susţine tinerii care vor să îşi exploreze pasiunile şi să-şi dezvolte talentele, oferindu-le resursele necesare pentru a progresa şi a-şi atinge potenţialul, în timp ce Education Grant le oferă sprijin celor care vor să îşi continue studiile sau să se dezvolte într-un domeniu educaţional, fie că este vorba de ştiinţe, arte, tehnologie sau alte arii de interes", se mai precizează în comunicat.
În acelaşi timp, BetterWorld Grant este dedicat celor care îşi propun să genereze un impact pozitiv în comunitate prin iniţiative de sustenabilitate, CSR sau voluntariat. Prin acest proiect, McDonald's este alături de noile generaţii, oferindu-le nu doar resursele financiare necesare pentru a-şi transforma aspiraţiile în realitate, ci şi mentorat, îndrumare şi oportunităţi reale de învăţare.
Alături de specialiştii Asociaţiei The Social Incubator, programul îşi propune să ofere tinerilor inspiraţie, ghidaj şi sprijin pentru a-şi dezvolta pasiunile şi a-şi construi cu încredere un drum în carieră.
În fiecare domeniu sunt disponibile câte 9 granturi care vor fi acordate tinerilor câştigători. Valoarea fiecărui grant diferă în funcţie de necesităţile de implementare ale proiectului, între 600 şi 3.000 de euro, în funcţie de complexitatea acestuia.
"Tinerii care doresc să aplice pot beneficia de suport pentru aprofundarea ideii prin participarea la workshopuri de dezvoltare personală, susţinute de specialiştii asociaţiei The Social Incubator. Programul este deschis tuturor celor cu vârste cuprinse între 17 şi 19 ani, iar sesiunile de ghidare vor fi organizate atât fizic, în mai multe licee din judeţele Ilfov, Prahova şi Dolj, cât şi online, oferind acces tuturor celor interesaţi din restul ţării", se mai precizează în comunicat.
Procesul de aplicare este simplu, prin completarea şi trimiterea unui formular de înscriere, în perioada 1-30 mai, dedicat grantului ales, în funcţie de ideea sau visul fiecăruia, care poate fi descărcat de pe site-ul McDonald's. Procesul de jurizare va avea loc în prima parte a lunii iunie (1-20 iunie) şi se va încheia cu o festivitate de premiere a câştigătorilor.
McDonald's este unul dintre cei mai mari angajatori din industria alimentară din România, cu peste 7.000 de angajaţi, peste 45% dintre aceştia fiind tineri sub 25 de ani, mulţi aflaţi la prima experienţă de muncă.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 1664 / 20665 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





