![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
IT Genetics lansează Planograma, soluţie de automatizare şi digitalizare a activităţii depozitelor
10 Iunie 2021
AgerpresSoluţia a fost dezvoltată de către o echipă formată integral din profesionişti români.
IT Genetics lansează Planograma, platforma digitală de tip WMS (Warehouse Management System) care centralizează, eficientizează şi automatizează activităţile de logistică, depozitare, curierat, distribuţie şi producţie.
Conform unui comunicat remis AGERPRES, soluţia software bazată pe algoritmi de inteligenţă artificială ce permit optimizarea spaţiilor în timp real este dedicată companiilor de e-commerce, dar şi celor care activează în industrii precum retail, FMCG, pharma şi sănătate, construcţii, HoReCa, logistică, transporturi etc.
Soluţia a fost dezvoltată de către o echipă formată integral din profesionişti români.
Planograma este o soluţie găzduită în cloud, ceea ce înseamnă că poate fi accesată oricând, de pe orice dispozitiv ce beneficiază de o conexiune la Internet. Gândită sub formă de API (application programming interface), aceasta se poate integra în sisteme complexe ce includ aplicaţii ale unor terţe părţi, precum soluţii Open-API, ERP, dar şi dispozitive cu cititoare RFID pentru scanarea codurilor de bare sau identificarea radio. Astfel, utilizatorii au toate informaţiile disponibile într-un singur panou de acces care le permite să genereze şi să trimită pe e-mail rapoarte şi fişe de lucru, eliminând necesitatea utilizării hârtiei.
"Când am plecat la drum în dezvoltarea Planograma, ne-am dorit să avem o soluţie care să nu fie greoaie şi pe care să şi-o permită orice business. Credem că am reuşit, pentru că Planograma este o soluţie simplă, uşor de implementat şi accesibilă, care poate face mult mai uşoară viaţa oricărui business care operează un depozit.
Într-un mediu de afaceri competitiv, mereu în schimbare şi plin de provocări, clientul are întotdeauna acces la rapoarte şi metrice în timp real, ceea ce le creează cadrul potrivit pentru luarea celor mai bune decizii de business. Sperăm ca Planograma să fie un pas în accesibilizarea soluţiilor IT, dar şi un pas important în digitalizarea companiilor româneşti", a declarat Liviu Sima, fondator IT Genetics.
Integrarea Planograma în fluxul de lucru al unei companii se poate reflecta în creşteri la nivelul profitabilităţii prin reducerea cu până la 50% a costurilor operaţionale, precum şi prin creşterea cu până la 70% a eficienţei colectării comenzilor şi cu până la 100% a preciziei stocurilor, potrivit analizelor dezvoltatorului Planograma, IT Genetics.
Posibilitatea raportării în timp real a indicatorilor de performanţă asigură transparenţă internă şi o mai bună gestionare a afacerii, care se poate adapta cu agilitate la modificări sau la perioadele cu încărcare mare. În plus, datorită faptului că este găzduită în cloud, Planograma permite clienţilor care o utilizează să scaleze atributele aplicaţiei în funcţie de nevoile lor şi de sezonalitatea afacerii, menţinând întotdeauna costurile direct proporţionale cu funcţionalităţile utilizate şi cu gradul de încărcare al afacerii.
Clienţii Planograma au la dispoziţie abonamente flexibile, uşor de personalizat, cu cicluri de facturare lunare sau anuale.
În ceea ce priveşte impactul operaţional al aplicaţiei, Planograma asigură companiilor o serie de beneficii precum: acurateţe în trasabilitatea produselor (până la serie, lot, date de expirare la nivel de stoc etc.), optimizarea fluxurilor şi stocurilor, managementul eficient al sarcinilor operatorilor din depozite, eficientizarea spaţiilor şi echipamentelor, automatizarea sarcinilor şi creşterea productivităţii, eliminarea erorilor umane şi reducerea timpului de manipulare, colectare şi aprovizionare.
Până la sfârşitul anului, IT Genetics îşi propune să implementeze Planograma în 20 de companii din România.
Fondată în 2007, IT Genetics este lider în furnizarea şi integrarea de soluţii IT profesionale în România, Ungaria şi Bulgaria.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 12877 / 18450 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...