ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

După trei experiențe internaționale, Roxana Monica Vîlcu se întoarce în țară și preia rolul de Country Manager la 4Service Group

07 Martie 2024   |   BizLawyer

Compania a fost desemnată câștigător al Premiilor Europene pentru Companii în 2023 la categoria „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”

 
 
4Service Group, compania internațională de cercetare, lider în furnizarea de servicii de customer experience și facility management, are un nou Country Manager în România - Roxana Monica Vîlcu.

Cu o experiență de peste 20 de ani în România, dar și la nivel internațional, în țări precum Grecia, Franța și Arabia Saudită, Roxana Monica Vîlcu este un specialist în domeniul cercetării de piață, cu o carieră solidă și o contribuție semnificativă în domeniul market research, în special pe cercetare calitativă, semiotică și etnografie.

„Piața locală este dinamică și în continuă evoluție, iar rolul de Country Manager îmi oferă posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și consolidarea poziției 4Service Group în România. Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea și implementarea viziunii strategice a companiei, promovând o cultură a excelenței și identificând tendințele din piață pentru a stimula creșterea business-ului. Cred că experiența mea în cercetare de piață, business development și management va contribui la consolidarea poziției noastră în industrie, iar alături de echipa pe care o coordonez vom reuși să ajungem la rezultate remarcabile”, a declarat Roxana Monica Vîlcu, Country Manager pentru România al 4services Group.


Înainte de a se alătura echipei 4Service Group România, Roxana Monica Vîlcu a ocupat funcţii cheie, precum cea de Senior Qualitative Consultant al companiei de marketing research MKOR, fiind responsabilă pentru proiectarea, moderarea și analiza cercetărilor calitative, și pentru recomandări strategice cu privire la o gamă largă de experiențe de brand. Între 2017-2022, Roxana Monica Vîlcu a efectuat cercetări și analize de piață, din rolul de Planning Insight Director în cadrul companiei Quester. Totodată, în perioada 2015-2017, a gestionat o echipă în Arabia Saudită pentru deservirea clienților pentru a asigura livrarea promptă a serviciilor din funcția de Senior Consumer Insight Manager în cadrul companiei Nielsen.

4Service Group este o companie internațională de cercetare cu sediul central în Viena, Austria. Compania a fost înființată în 2001 cu scopul de a îmbunătăți calitatea vieții clienților săi și a persoanelor care interacționează cu afacerea, utilizează serviciile sale și consumă produsele sale.

Anul trecut, 4Service Grup a fost desemnată câștigător al Premiilor Europene pentru Companii în 2023 la categoria „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”.
 
Compania oferă o gamă completă de servicii de customer experience și facility management, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. 4Services Group implementează proiecte complexe pentru creșterea vânzărilor și dezvoltarea afacerilor companiilor orientate către client. Cu Roxana Monica Vîlcu în fruntea echipei din România, 4Service Group își propune să continue să ofere soluții de top și să-și consolideze poziția de lider pe piața locală.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1822 / 18308
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului București la începutul anului 2025 | Ce firme au înregistrat creșteri semnificative de ”headcount” și câte și-au micșorat efectivele. Schimbări importante în Top 10: NNDKP are cei mai mulți avocați, Reff & Asociații urcă pe locul 4, după Filip & Company, iar DLA Piper iese din ”pluton”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a noua ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose” | Cine sunt câștigătorii
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...