
Compania românească Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 mil. € și plănuiește să intre pe piețele din SUA și Marea Britanie
15 Decembrie 2022
BizLawyerÎn ultimii ani, Limitless Agency a investit aproximativ 300.000 de euro în dezvoltarea de noi tehnologii, în special în automatizări de marketing și date pentru optimizarea dinamică a campaniilor digitale, cum sunt cele care rulează în Google Shopping Ads.
Limitless Agency, una dintre principalele companii din marketing digital din România, lider de piață în tehnologie de marketing și servicii PPC și SEO, anunță o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an și plănuiește extinderea pe primele piețe externe, în SUA și în Marea Britanie, în 2023.
“Stabilitatea avută pe piața românească, alături de expertiza echipei, suita de tehnologii avansate și strategia corectă în business, ne oferă toate perspectivele pentru a atinge noi orizonturi și a dezvolta și mai mult compania. Lansarea pe piețe internaționale este parcursul firesc pentru compania noastră, iar 2023 este momentul oportun pentru decizii importante și noi investiții, inclusiv pe piața locală unde continuăm să creștem organic”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
“Stabilitatea avută pe piața românească, alături de expertiza echipei, suita de tehnologii avansate și strategia corectă în business, ne oferă toate perspectivele pentru a atinge noi orizonturi și a dezvolta și mai mult compania. Lansarea pe piețe internaționale este parcursul firesc pentru compania noastră, iar 2023 este momentul oportun pentru decizii importante și noi investiții, inclusiv pe piața locală unde continuăm să creștem organic”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Pe lângă intrarea pe noi piețe, compania va investi în îmbunătățirea serviciilor și consolidarea echipelor de SEO, PPC și Data Analytics, pentru a oferi o gamă completă de soluții și servicii, dar și o experiență mai bună prin consultanță clienților.
Totodată, reprezentanții Limitless Agency subliniază că agențiile de marketing digital vor continua să își îmbunătățească serviciile și, în plus, din ce în ce mai mulți furnizori externi vor intra pe piața românească, iar diferența se va face prin tehnologie.
“În acest an, am alocat resurse suplimentare departamentului de Data & Analytics, întrucât există o cerere din partea pieței de analiză și interpretare a datelor. Lucrăm în continuare în crearea unor dashboarduri cât mai avansate și ușor de interpretat atât de antreprenori, cât și de către departamentele de marketing cu care lucrăm pentru a-i ajuta să ia decizii cât mai rapid. Ca agenție, trebuie să avem o înțelegere clară a modului în care gestionăm bugetele, pentru a putea optimiza costurile și a crește rentabilitatea campaniilor”, explică Daniel Slăvenie.
În ultimii ani, Limitless Agency a investit aproximativ 300.000 de euro în dezvoltarea de noi tehnologii, în special în automatizări de marketing și date pentru optimizarea dinamică a campaniilor digitale, cum sunt cele care rulează în Google Shopping Ads. Compania continuă să investească, mai ales că piața devine matură și concurența devine mai strânsă.
“2023 va fi anul inteligenței artificiale (AI). Atât piața, cât și agențiile de marketing digital vor miza pe automatizări și AI, iar cei care nu o vor face credem că vor avea foarte mult de pierdut. Clienții sunt din ce în ce mai informați și încep să ceară lucruri mai complexe, de aceea investițiile continue sunt cea mai sigură cale pentru a-ți atinge obiectivele în business: să îți dezvolți compania, să crești vânzările clienților, să devii un reper pe piață și să consolidezi încrederea clienților în serviciile și echipa ta și să atragi noi clienți. Astfel, încheiem anul cu un portofoliu solid de 300 de clienți din aproape toate domeniile din ecommerce, cu un business stabil și cu perspectivă de creștere pe piața de marketing digital, care se apropie de maturitate și în care nu vei mai putea rezista dacă nu investești în tehnologie. Iar prin tool-uri unice, dezvoltate intern, și investind în alte noi automatizări, avem prin tehnologii moderne cel mai mare atu al companiei noastre pe o piață în care concurența este tot mai strânsă”, adaugă Daniel Slăvenie.
Piața de marketing digital din România este în creștere, chiar dacă într-un ritm mai lent decât în pandemie. Deși încă nu a atins nivelul maxim de maturitate, comparativ cu acum 10 ani, când toate business-urile de profil erau la început, în prezent, din punct de vedere al competențelor online, tehnologiei, tool-urilor și proceselor, piața de marketing digital locală a avansat suficient de mult, încât poate fi comparată cu piețe mature ca Marea Britanie sau Germania, potrivit unei analize Limitless Agency.
Limitless Agency este rezultatul fuziunii a două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România, MoLoSo, specializată în servicii de Pay-Per-Click (PPC), și SEO Cupcake, specializată în servicii de SEO - optimizarea paginilor web în motoarele de căutare, care a avut loc la mijlocul anului 2022.
Cu peste 10 ani de expertiză în marketing digital și rezultate atinse pentru 1.800 de companii, Limitless Agency oferă o gamă completă de servicii de promovare - SEO, PPC, creare de campanii online, strategie, implementare și marketing automatizat. Cu o echipă solidă de peste 100 de experți în promovare digitală, Limitless Agency realizează campanii de impact în mediul digital pentru companii din industriile fashion, home&deco, IT&C, pharma, bricolaj și altele, folosind tehnici avansate și metode inovatoare pentru a crește profitabilitatea afacerilor. Compania gestionează bugete de 40 de milioane de euro anual și este partener Google, Meta, Tik Tok și Huawei Ads.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7844 / 19993 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
Mitel & Asociatii recruteaza avocati stagiari
Saga „Micula vs. România” foarfecă bugetul | Frații Micula cer a treia serie de sancțiuni în SUA împotriva României, după ce administrația de la București a refuzat să ofere date precise despre bunuri și conturi ce pot fi executate. Statul ar trebui să mai plătească penalități de 5,8 mil. USD după ce a fost deja sancționată cu cca. 15 mil. USD în ultimii 4 ani. White & Case, Dentons și F.A. Vasquez accelerează demersurile de executare; statul este apărat de Foley Hoag și SLV Legal
Lawyer – Associate ̸ Senior Associate (1-6 years) | Banking & Finance | Reff & Associates
Lexology Capital Markets Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care se remarcă în practica de piețe de capital: Anca Simeria (partener, Popescu & Asociații) este considerată „Thought Leaders”. Zsuzsa Csiki (partener, Kinstellar), evidențiată pe segmentul de ”Structured Finance”, iar Loredana Chițu (partener Dentons, în secțiunea ”Debt & Equity”. Un semnal că piața locală poate seta standarde și concura cu jurisdicții consacrate
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
ZRVP a asistat UniCredit Bank în materia relațiilor de muncă în contextul fuziunii cu Alpha Bank Romania. Cătălin Micu (partener) a coordonat proiectul, alți trei avocați, în prim plan | Buna colaborare cu factorii cheie din proiect și focusul pe comunicarea eficientă în cadrul organizațiilor implicate a făcut ca toate etapele planificate să fie implementate și inerentele provocări să fie depășite cu succes
GNP Guia Naghi and Partners is looking for a talented lawyer | Technology & Data protection
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...