
Allianz-Țiriac, în topul angajatorilor din România
18 Iunie 2025
BizLawyerCompania primește certificarea Great Place To Work™ pentru a doua oară consecutiv.
Allianz-Țiriac Asigurări este în topul angajatorilor din România din perspectiva mediului de lucru și a experiențelor pe care le oferă echipei. Compania a primit certificarea Great Place To Work™ pentru al doilea an consecutiv. De asemenea, pentru prima dată, toate companiile Allianz din regiunea Europa Centrală, din care face parte și Allianz-Țiriac, au primit certificarea Great Place to Work.
Recunoașterea este acordată de Great Place To Work®, autoritate globală de prestigiu în certificarea angajatorilor pentru cultura la locul de muncă, experiențele oferite angajaților, leadership-ul care generează performanțe sustenabile, inițiativele de retenție a echipei și inovația în practicile de resurse umane. Distincția acordată Allianz-Țiriac este bazată pe feedback-ul anonim al angajaților și o analiză independentă a culturii organizaționale prin care au fost evaluate aspecte precum credibilitatea, respectul, corectitudinea, mândria și spiritul de echipă.
Recunoașterea este acordată de Great Place To Work®, autoritate globală de prestigiu în certificarea angajatorilor pentru cultura la locul de muncă, experiențele oferite angajaților, leadership-ul care generează performanțe sustenabile, inițiativele de retenție a echipei și inovația în practicile de resurse umane. Distincția acordată Allianz-Țiriac este bazată pe feedback-ul anonim al angajaților și o analiză independentă a culturii organizaționale prin care au fost evaluate aspecte precum credibilitatea, respectul, corectitudinea, mândria și spiritul de echipă.
„Certificarea Great Place To Work este foarte importantă pentru noi, pentru că reflectă în mod direct percepția și experiențele echipei și ne ajută astfel să ne îmbunătățim continuu. La Allianz-Țiriac ne străduim să oferim un mediu de lucru care pune echipa în centrul culturii noastre organizaționale și inițiativelor pe care le dezvoltăm pentru satisfacția, retenția și loializarea angajaților. Iar faptul că suntem recunoscuți pentru a doua oară consecutiv este un semn al preocupării noastre pentru oameni. Mulțumesc echipei pentru energia, curajul și dedicarea cu care contribuie la un mediu de lucru care devine, an de an, tot mai bun”, spune Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac Asigurări.
Allianz-Țiriac are aproximativ 800 de angajați, dintre care 70% în sediul central din clădirea Țiriac Tower din București, una dintre cele mai moderne și sustenabile clădiri de birouri din România, certificată WELL Health-Safety și LEED Platinum. Întreaga echipă beneficiază de susținere pentru creșterea profesională și personală, prin oportunități de dezvoltare, ore rezervate pentru învățare și o mentalitate deschisă din partea liderilor, care încurajează diversitatea și incluziunea.
Totodată, Allianz-Țiriac se preocupă continuu de sănătatea și bunăstarea angajaților, oferind numeroase beneficii pentru sănătatea fizică și emoțională. Printre acestea se numără asigurare de viață și de sănătate, consiliere psihologică gratuită și un mediu de lucru flexibil, în sistem hibrid, cu 3 zile de activitate pe săptămână de la distanță. Angajații au, de asemenea, posibilitatea să lucreze până la 25 de zile pe an din străinătate și beneficiază de 5 zile libere pe an pentru activități de voluntariat cu impact în societate.
Potrivit cercetărilor Great Place To Work, candidații aflați în căutarea unui loc de muncă au de 4,5 ori mai multe șanse să găsească un lider excelent într-o organizație certificată. În plus, angajații dintr-o companie recunoscută ca Great Place To Work® au cu 93% mai multe șanse să vină cu plăcere la locul de muncă și de două ori mai multe șanse să beneficieze de o remunerație corectă pentru munca lor și de șanse reale de promovare în carieră.
În fiecare an, peste 10.000 de companii din 60 de țări aplică pentru certificarea Great Place To Work.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 341 / 19675 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat una dintre cele mai mari finanțări acordate în ultimii ani | Grupul Ameropa, client tradițional al casei de avocatură, semnează o facilitate de refinanțare de 1,35 miliarde USD cu un sindicat format din trei bănci. Partenerul Bogdan C. Stoica a coordonat echipa, cu contribuția Ioanei Lazăr (Senior Associate) și a Crinei Stan (Associate)
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Tranzacție majoră în energia verde: RTPR asistă OX2 la vânzarea unui parc eolian de 96 MW. Echipă cu avocații A&O Shearman pe parte juridică, EY - consultant financiar pentru vânzător
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
Țuca Zbârcea & Asociații stabilește un precedent important în domeniul serviciilor digitale și comerțului electronic | Reprezentarea, asigurată de o echipă coordonată de Alina Ungureanu (partner) și Cătălina Ionescu (senior associate)
Schoenherr i-a asistat pe fondatorii Purcari Wineries în legătură cu oferta publică de preluare voluntară de acțiuni ale companiei de către Maspex. Narcisa Oprea (partener) a coordonat echipa
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ și Andronic and Partners au gestionat juridic, în plan local, achiziția startup-ului Planable, fondat în Moldova și România, de către SE Ranking. Firme de avocatură din SUA și Moldova, în tranzacție
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
Filip & Company a asistat OLX în vânzarea Kiwi Finance | Alina Stancu Bîrsan, partener: ”Această tranzacție reflectă dinamica accelerată a pieței locale de servicii financiare și interesul în creștere pentru tranzacții în segmente-cheie”
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...