Aegon România a înregistrat o creștere de 8,2% în primul semestru din 2022
31 Octombrie 2022
BizLawyerAegon România a încheiat S1 2022 cu o creștere de 8,2% a primelor brute subscrise, comparativ cu S1 2021 * Compania se menține în top 7 companii de asigurări de viață, cu o cotă de piață de 4,3% * Creșterea este datorată preocupării tot mai mari a românilor pentru sănătatea lor, precum și pentru soluții de protecție în caz de neprevăzut * Rezervele financiare în caz de neprevăzut sunt principalul motiv pentru care românii aleg să se asigure
Primul semestru al acestui an a venit cu o creștere de 8,2% a primelor brute subscrise (PBS) înregistrate de compania de asigurări de viață Aegon România, comparativ cu primul semestru al anului trecut. Cu un volum de 76,7 milioane de lei al PBS în S1 2022 (vs. 70,4 milioane de lei în S1 2021), compania se menține în top 7 companii de asigurări de viață, cu o cotă de piață de 4,3%.
Această creștere este în linie cu evoluția pieței locale de asigurări și vine să confirme că românii sunt tot mai prevăzători și caută soluții de asigurare pentru a-și proteja familiile. Rezultatele pozitive sunt determinate și de perioada complicată prin care trecem, marcată de două crize care s-au suprapus (n.r. pandemia și războiul din Ucraina), context care i-a făcut pe români să devină mai preocupați pentru siguranța și sănătatea lor, precum și pentru soluții de protecție în caz de neprevăzut.
Această creștere este în linie cu evoluția pieței locale de asigurări și vine să confirme că românii sunt tot mai prevăzători și caută soluții de asigurare pentru a-și proteja familiile. Rezultatele pozitive sunt determinate și de perioada complicată prin care trecem, marcată de două crize care s-au suprapus (n.r. pandemia și războiul din Ucraina), context care i-a făcut pe români să devină mai preocupați pentru siguranța și sănătatea lor, precum și pentru soluții de protecție în caz de neprevăzut.
Chiar dacă nu mai este atât de prezentă, pandemia și urmările ei încă se resimt și se reflectă în interesul manifestat pentru asigurările cu componentă de sănătate, care au avut creșteri semnificative în prima jumătate a acestui an, comparativ cu anul trecut. Clienții Aegon au căutat în special soluții de a doua opinie medicală pentru a avea siguranța unui diagnostic corect, dar și planuri de protecție în caz de boli grave sau sprijin financiar în caz de spitalizare din accident sau boală. Aceste soluții au ajuns aproape de oameni prin influența brokerilor, care le pot oferi și consultanța necesară în alegerea celor mai potrivite planuri de siguranță.
Tot pe partea de trenduri, conform unui studiu intern care a vizat motivele principale pentru care oamenii aleg să încheie o asigurare de viață, compania a observat un focus mai mare îndreptat spre protecția financiară în caz de neprevăzut, acesta fiind răspunsul oferit de peste 50% dintre clienți. În același timp însă, aproape la fel de importante sunt și evenimentele pe care le pot planifica, 37% dintre clienți declarând că au ales să încheie o asigurare pentru viitorul copiilor, pentru a-i susține financiar în perioada studiilor sau pentru a le oferi un start mai bun în viață.
”Este îmbucurător să vedem că oamenii sunt mai prevăzători, caută soluții și vor să aibă un scut de protecție în caz de neprevăzut pentru că, nu-i așa, trecem prin momente complicate. Chiar dacă pandemia nu mai este atât de prezentă, preocuparea pentru sănătate rămâne ridicată, lucru care s-a reflectat și în rezultatele noastre din prima jumătate a acestui an. Pe de altă parte, observăm că nu sunt puțini nici cei care se uită cu optimism spre ziua de mâine și aleg să se asigure pentru evenimentele planificate din viața lor precum studiile și viitorul copiilor. Le mulțumim tuturor celor care au ales să aibă încredere în noi, dar și partenerilor noștri, fără de care nu am reuși să aducem aceste soluții atât de aproape de români”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Aegon România face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viață, planuri de pensie și soluții pentru investiții. Aegon are, la nivel mondial, o tradiție de peste 175 de ani. În total, cei peste 22.300 de angajați ai companiei oferă servicii financiare pentru aproximativ 34,4 milioane de clienți din America, Europa și Asia. Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon are în România peste un milion de clienți și 150 de angajați.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 6755 / 18294 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...