Declaraţiile privind Certificatul pentru Situaţie de Urgenţă trebuie încărcate cu semnătura digitală
06 Aprilie 2020 AGERPRES
Ministrul Economiei a explicat că procedura de solicitare în aplicaţie poate fi reluată dacă documentul a fost revocat iniţial din cauza completării formularului fără semnătura digitală.
Declaraţiile privind eliberarea Certificatului pentru Situaţie de Urgenţă trebuie încărcate cu semnătură digitală în aplicaţia Ministerului Economiei - prevenire.gov.ro, care este funcţională de duminică seara, a declarat, luni, ministrul de resort, Virgil Popescu.
"Aseară, în jurul orei 9:00, am pus aplicaţia funcţională pe site-ul Ministerului Economiei, se poate regăsi la prevenire.gov.ro, acolo poate fi accesată, poate fi utilizată, dar aş vrea să atrag atenţia că fiecare doritor de Certificat (pentru Situaţie de Urgenţă n.r.) care şi-a introdus datele trebuie să nu uite că această declaraţie trebuie încărcată cu semnătura digitală. Dacă nu este încărcată cu semnătura digitală, acest certificat este automat revocat, după câteva secunde după ce este verificat. Am intrat pe site în această dimineaţă şi am văzut că sunt câteva Certificate pentru Situaţie de Urgenţă revocate pentru că nu au fost încărcate cu semnătura digitală. Este obligatoriu să o şi semneze, cei care dau această declaraţie, iar semnătura digitală este verificată în baza naţională de semnături digitale", a afirmat Virgil Popescu, la Digi 24.
"Aseară, în jurul orei 9:00, am pus aplicaţia funcţională pe site-ul Ministerului Economiei, se poate regăsi la prevenire.gov.ro, acolo poate fi accesată, poate fi utilizată, dar aş vrea să atrag atenţia că fiecare doritor de Certificat (pentru Situaţie de Urgenţă n.r.) care şi-a introdus datele trebuie să nu uite că această declaraţie trebuie încărcată cu semnătura digitală. Dacă nu este încărcată cu semnătura digitală, acest certificat este automat revocat, după câteva secunde după ce este verificat. Am intrat pe site în această dimineaţă şi am văzut că sunt câteva Certificate pentru Situaţie de Urgenţă revocate pentru că nu au fost încărcate cu semnătura digitală. Este obligatoriu să o şi semneze, cei care dau această declaraţie, iar semnătura digitală este verificată în baza naţională de semnături digitale", a afirmat Virgil Popescu, la Digi 24.
Ministrul Economiei a explicat că procedura de solicitare în aplicaţie poate fi reluată dacă documentul a fost revocat iniţial din cauza completării formularului fără semnătura digitală.
"Pentru că situaţiile financiare nu se pot depune la ANAF decât cu semnătura digitală, automat există o persoană împuternicită în acea companie cu această semnătură digitală. În momentul completării, la sfârşitul acestei operaţiuni de completare, se cere încărcarea acelei declaraţii pe propria răspundere cu o semnătură digitală. Acolo trebuie să fie foarte atenţi, să semneze digital şi apoi să încarce. Nu este însă nicio problemă, pentru că operaţiunea poate fi reluată chiar dacă certificatul a fost obţinut iniţial fără semnătură digitală şi revocat, poate fi reluată şi obţine certificat digital. Îi rog să fie atenţi la acest lucru. Nu sunt foarte multe certificate de urgenţă revocate, dar am vrut să fie foarte atenţi operatorii economici să încarce cu semnătura digitală", a precizat Virgil Popescu.
Pe de altă parte, ministrul Economiei a apreciat că nu este necesară o rectificare bugetară negativă.
"Am avut aseară o discuţie cu ministrul Finanţelor şi din punctul meu de vedere şi al Ministerului Economiei nu cred că este cazul de rectificare negativă a bugetului, întrucât nu mai avem mult şi îmi doresc să începem să pompăm bani în economie, inclusiv prin acele proiecte de finanţare prin care microîntreprinderile, întreprinderile mici şi mijlocii sunt direct finanţate prin ajutoare de stat, prin granturi. Să aşteptăm proiectul de rectificare bugetară, să aşteptăm să-l aducă Ministerul Finanţelor", a precizat Popescu.
Executivul urmează să se reunească în după-amiaza zilei de luni în şedinţă de Guvern, pe ordinea de zi fiind şi rectificarea bugetară.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3918 / 5623 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





