Instituţiile Ministerului Muncii au termen 15 august pentru implementarea comunicării digitale cu cetăţenii
09 Iulie 2020
AGERPRESMinistrul Muncii a subliniat că cetăţenii care doresc să continue să vină la instituţii pentru a transmite actele necesare eliberării unui document vor putea să facă acest lucru.
Instituţiile din subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale (MMPS) au termen până la 15 august pentru a implementa un sistem digital de comunicare cu cetăţenii prin care aceştia să facă doar o singură deplasare la instituţie pentru obţinerea documentului solicitat, a transmis ministrul de resort, Violeta Alexandru.
"Cei care au nevoie de serviciile Ministerului Muncii vor face un singur drum, la final - pentru ridicare documente solicitate după confruntarea documentelor trimise prin mijloace electronice cu originalul. Fără alte drumuri, fără stat la cozi, fără a sta aplecat ca să poţi să auzi ce spune angajatul din spatele zidului pe care, până de curând, îl vedeai printr-un mic geam. (...) Aşadar, cei care doresc să comunice electronic cu instituţiile din coordonarea mea, aşa vom proceda. Cât mai comod pentru dânşii pentru că pentru ei muncim. Prin e-mail, fie prin portalurile instituţiilor, vom comunica. Instituţiile din subordinea MMPS au termen până la 15 august să implementeze acest mecanism de comunicare cu cetăţenii. Ordinul este semnat!", a scris Violeta Alexandru pe Facebook.
"Cei care au nevoie de serviciile Ministerului Muncii vor face un singur drum, la final - pentru ridicare documente solicitate după confruntarea documentelor trimise prin mijloace electronice cu originalul. Fără alte drumuri, fără stat la cozi, fără a sta aplecat ca să poţi să auzi ce spune angajatul din spatele zidului pe care, până de curând, îl vedeai printr-un mic geam. (...) Aşadar, cei care doresc să comunice electronic cu instituţiile din coordonarea mea, aşa vom proceda. Cât mai comod pentru dânşii pentru că pentru ei muncim. Prin e-mail, fie prin portalurile instituţiilor, vom comunica. Instituţiile din subordinea MMPS au termen până la 15 august să implementeze acest mecanism de comunicare cu cetăţenii. Ordinul este semnat!", a scris Violeta Alexandru pe Facebook.
Sistemul de comunicare digitală implementat la instituţiile subordonate Ministerului Muncii presupune următoarele etape: descărcarea formularului de pe pagina de internet a instituţiei; tipărirea, semnarea şi scanarea formularului, sau completarea formularului online; ataşarea celorlalte documente existente în lista de pe site; trimiterea către instituţie a unui e-mail care conţine toate documentele necesare; procesarea solicitării, de către instituţie; deplasarea unică a solicitantului la instituţie, pentru identificarea acestuia şi predarea documentului solicitat.
Ministrul Muncii a susţinut că în urma implementării acestui sistem, cetăţenii care doresc vor putea să comunice electronic cu instituţiile Ministerului Muncii.
"Digitalizăm, simplificăm şi debirocratizăm la Ministerul Muncii. (...) vă spun că se poate digitaliza şi administraţia publică. Dar la modul real, nu de faţadă. Eu încep la Ministerul Muncii. Va fi o schimbare majoră ce solicit. (...) Cei care vor să meargă pe acest drum, înseamnă că înţeleg că toată lumea s-a schimbat şi că administraţia din România a rămas (mult) în urmă. (...) Drumul spre digitalizare este ireversibil la Ministerul Muncii. Cetăţenii care beneficiază de drepturi şi servicii din partea Caselor de Pensii/Agenţiei pentru Ocuparea Forţei de Muncă/Autorităţii pentru Plăţi şi Inspecţii Sociale, vor putea să comunice electronic cu aceste instituţii. Acesta va fi principalul mijloc de comunicare până la momentul eliberării documentului solicitat", a scris Violeta Alexandru.
Ministrul Muncii a subliniat că cetăţenii care doresc să continue să vină la instituţii pentru a transmite actele necesare eliberării unui document vor putea să facă acest lucru.
"Pentru cetăţenii care doresc să aplice pentru dreptul lor prin transmiterea documentelor la ghişeu, bineînţeles că vor putea face acest lucru în continuare. Mă interesează să oferim cât mai multe oportunităţi de comunicare cetăţenilor, fără a le restrânge pe cele existente. Le mulţumesc colegilor din instituţii, cetăţenilor şi experţilor în domeniu care au avut un cuvânt de spus în finalizarea ordinului. Un singur drum pentru serviciile de la Ministerul Muncii!", a menţionat Violeta Alexandru.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 8306 / 9161 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Trei firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2025 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Cum poți dezvolta o carieră internațională cu programul Erasmus+ | Povestea lui Constantin Roșca, absolvent de Drept plecat din Fălticeni, care a ales să studieze la Universitatea din Istanbul. El este azi masterand în Drept Internațional Public în cadrul Universității Koç, cea mai prestigioasă din Turcia și stagiar în cadrul biroului Esenyel ̸ Partners, unul din cele mai cunoscute birouri internaționale de avocatură și consultanță juridică din țara desfășurată pe două continente
Bulboacă & Asociații a sprijinit obținerea unei finanțări de capital de lucru în valoare de 20 de milioane EUR pentru Frigoglass, asumând din nou un rol de reprezentare dublă. Colaborare cu două firme internaționale de avocați, în acest proiect
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...