Dentons infiinteaza Echipa Operativa, pentru a indruma clientii in noul context economic
30 Aprilie 2020
BizLawyerEchipa Operativă Dentons, formată din patru parteneri și trei counseli, este pregătită să ofere consultanță afacerilor din perspectivă locală și internațională:
Pandemia COVID-19 a generat un impact profund asupra mediului de afaceri. Companiile, indiferent de dimensiuni, au nevoie de sprijin și consultanță în diverse arii de expertiză, inclusiv juridic. Echipa Operativă a Dentons, înființată recent, este formată din specialiști din diverse discipline, pentru a îndruma clienții în noul context. Echipa Operativă Dentons analizează impactul COVID-19 asupra piețelor, operațiunilor de afaceri, aranjamentelor financiare, precum și asupra forței de muncă, și dezvoltă soluții legale menite să prevină falimentul și riscurile insolvenței tehnice.
“Îi asistăm pe clienți și pe consultanții acestora să dezvolte și să implementeze strategii de evitare a pericolelor să maximizeze oportunitățile care pot apărea”, a declarat Simon Dayes, Partener al biroului Dentons, aflat la conducerea noii Echipe Operative. “Managerii au nevoie de asistență în identificarea și atenuarea riscurilor, pentru a ușura dialogul cu partenerii de afaceri și pentru a definitiva modul în care vor își vor derula activitatea mai departe”, a adăugat Simon Dayes.
“Îi asistăm pe clienți și pe consultanții acestora să dezvolte și să implementeze strategii de evitare a pericolelor să maximizeze oportunitățile care pot apărea”, a declarat Simon Dayes, Partener al biroului Dentons, aflat la conducerea noii Echipe Operative. “Managerii au nevoie de asistență în identificarea și atenuarea riscurilor, pentru a ușura dialogul cu partenerii de afaceri și pentru a definitiva modul în care vor își vor derula activitatea mai departe”, a adăugat Simon Dayes.
Dentons a stabilit un set de priorități pentru companiile care vor naviga în noua normalitate:
• Scutiri de plată și alte opțiuni legislative – acestea nu pot oferi soluții solide pe termen mediu. Trebuie luate în considerare urmărirea ajustărilor și optimizărilor (împreună cu creditori si alte entități) care sunt necesare pentru pregătirea întoarcerii la o activitate normală de afaceri.
• Aranjamente comerciale și financiare – identificarea potențialelor încălcări contractuale în avans (în special în cazul rapoartelor financiare sensibile din contractele de credit). Partenerii de afaceri vor aprecia o atitudine proactivă cu soluții care să evite situațiile de neîndeplinire a obligațiilor contractuale.
• Planificarea abordării partenerilor de afaceri importanți – poate fi riscant să așteptați apariția unei soluții cuprinzătoare, având în vedere că va fi dificil de anticipat nivelul activităților în viitor. Poate fi mai bine să acționați acum și să aveți în vedere ajutări ulterioare ale soluțiilor.
• Grupuri cu facilități de credit multiple – acționați pentru a evita clauzele de non-plată și orice sugestie privind situații de neîndeplinire a obligațiilor de plată, în timp ce păstrați facilitățile de credit de tip revolving. Termenele necesare aprobărilor părților se măresc, astfel încât este de dorit o abordare coordonată a partenerilor de afaceri.
• Administrați activele cheie ale afacerii în mod proactiv – protejați forța de muncă și aveți în vedere acordarea de scutiri de plată clienților. Acest lucru păstrează valoarea, flexibilitatea și predictibilitatea pentru viitor.
• Luați inițiativa în pregătirea documentației – optați pentru propuneri clare în formă documentară care promovează dialogul și duc la o rezolvare mai rapidă și mai temeinică.
Echipa Operativă Dentons, formată din patru parteneri și trei counseli, este pregătită să ofere consultanță afacerilor din perspectivă locală și internațională:
Simon Dayes, Partener, conduce Echipa Operativă Dentons în domeniul Restructurării și Insolvenței. Este specializat în finanțări de proiecte, restructurare financiară și vânzarea și cumpărarea de active de credit. În calitate de avocat specializat în drept englez, a oferit asistență băncilor, instituțiilor financiare internaționale și sponsorilor de proiect în tranzacții de credit transfrontaliere în Europa Centrală, coordonând aceste tranzacții din București de mai bine de 15 ani.
Simona Marin, Partener, are peste 15 ani experiență în oferirea de asistență în cadrul unor tranzacții financiare și proiecte de calibru în Europa Centrală și Sud-Est. Specializată în finanțări de proiecte imobiliare și restructurări de pasive, portofoliul său de clienți include atât instituții de credit, cât și debitori. Avocat specializat în drept englez și membră a baroului din New York, și-a concentrat atenția (atât în ceea ce privește construcția dar și finanțarea investițiilor) către retail, logistică, spații de birouri, hoteluri și industria de agrement.
Bogdan Papandopol, Partener, are peste 18 ani de experiență pe zona de imobiliare, în insolvențe și litigiilor. Bogdan oferă consultanță instituțiilor de credit și dezvoltatorilor, în cadrul unor proceduri complexe de insolvență și restructurare din sectorul imobiliar, cereri de insolvență și modalități de apărare, precum și reprezentări în proceduri formale și adunări ale creditorilor. În prezent își concentrează atenția pe managementul situațiilor de criză în cadrul tranzacțiilor imobiliare și al restructurărilor din sectorul corporativ/financiar.
Tiberiu Csaki, Partener, are peste 30 de ani de practică juridică, cu accent pe soluționarea disputelor, inclusiv arbitraj internațional. Are experiență vastă în proceduri de insolvență și faliment, inclusiv în cazul insolvenței transfrontaliere, reorganizarea afacerii și vânzarea activelor în dificultate. Este membru al INSOL, importantă organizație europeană a practicienilor în insolvență, reorganizarea și recuperarea afacerilor.
Pe lângă cei patru parteneri seniori, Echipa Operativă Dentons include trei counseli cu experiență: Maria Tomescu (peste 13 ani de experiență în consultanță pentru bănci, instituții financiare internaționale și împrumutați în finanțări structurate în România și în întreaga Europă Centrală), Magdalena Răducanu (peste 13 ani de experiență în împrumuturi și restructurări, oferind asistență atât creditorilor, cât și debitorilor) și Oana Ionașcu (peste 14 ani de experiență în finanțare imobiliară, finanțare de proiecte și alte structuri de finanțare, atât sindicalizate, cât și bilaterale).
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 61 / 73 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Trei firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2025 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Cum poți dezvolta o carieră internațională cu programul Erasmus+ | Povestea lui Constantin Roșca, absolvent de Drept plecat din Fălticeni, care a ales să studieze la Universitatea din Istanbul. El este azi masterand în Drept Internațional Public în cadrul Universității Koç, cea mai prestigioasă din Turcia și stagiar în cadrul biroului Esenyel ̸ Partners, unul din cele mai cunoscute birouri internaționale de avocatură și consultanță juridică din țara desfășurată pe două continente
Bulboacă & Asociații a sprijinit obținerea unei finanțări de capital de lucru în valoare de 20 de milioane EUR pentru Frigoglass, asumând din nou un rol de reprezentare dublă. Colaborare cu două firme internaționale de avocați, în acest proiect
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...